Baraże Euro 2024. Dariusz Szpakowski i Mateusz Borek razem z marką Tyskie dziękują kibicom.

 


Legendarni komentatorzy sportowi Dariusz Szpakowski i Mateusz Borek jako ambasadorzy marki Tyskie dziękują kibicom piłkarskiej reprezentacji Polski w specjalnie przygotowanym wideo.

Przed polskimi piłkarzami, w trwających barażach do Euro 2024, jest mecz z Walijczykami. Do wspólnego kibicowania i bycia na TY zaprasza marka Tyskie.

„Za chwile tryumfu i te momenty gorsze, za radość po zwycięstwie i wierność po porażce… […] wszystkim Wam i każdemu z osobna dziękujemy, że możemy być razem, dziękujemy, że jesteśmy na TY” – mówią w wideo ambasadorzy Tyskie.

Marka od lat towarzyszy miłośnikom piłki nożnej. Wideo z podziękowaniami od słynnych komentatorów sportowych, w momencie największych emocji związanych z obecnością na turnieju biało-czerwonych, to niepowtarzalna okazja, by docenić kibiców za ich niezawodne wsparcie i doping reprezentacji Polski w walce o awans na Euro 2024.

– Niezależnie od wyników meczów biało-czerwonych, kibice są naszą wizytówką i zawsze można na nich liczyć. Wartości takie jak wspólnota, jedność, przynależność są spójne z ideą marki Tyskie. W momencie wielkiej szansy na awans reprezentacji do turnieju Euro, dziękuje tym, którzy najbardziej motywują do zwycięstwa. Polska gola! Kibice, jesteśmy na TY – mówi Wojciech Szerszeń, Brand Manager Tyskie.

Tyskie, należące do Kompanii Piwowarskiej, swoimi działaniami kontynuuje wieloletnie zaangażowanie w świat polskiego sportu – zarówno jako oficjalny partner reprezentacji Polski, jak i oficjalne piwo biało-czerwonych. Marka była sponsorem reprezentacji w latach 2005-2010, prowadziła m.in. akcje „Wywieśmy flagi, pomóżmy Naszym” jako partner Polskich Kibiców.

Za kreacje spotu i działania: digital, PR odpowiada Agencja Huta 19 im. Joachima Fersengelda, planowanie i zakup mediów: Agencja Zenith.



Źródło : https://www.kp.pl/