15 maja rozpocznie się remont sali Biura Obsługi Klienta Urzędu Miasta Tychy.

 


15 maja rozpocznie się remont sali Biura Obsługi Klienta Urzędu Miasta Tychy, który potrwa do 26 maja. Stanowisko Informacji zostanie przeniesione do pomieszczenia po bistro na parterze budynku. Pozostałe stanowiska obsługi klientów zostaną przeniesione na piętra magistratu.

Nr stanowiska

Sprawa

Miejsce obsługi

2

karty „Aktywni 60+”, Liczna Rodzina, Karta Dużej Rodziny

p. 511

3

gospodarka nieruchomościami

p. 717

4

podatki i opłaty

p. 415

5

działalność gospodarcza

p. 103

6-7

PESELE, meldunki

p. 505

8

dowody osobiste

p. 514

Biuro notariusza znajdujące się na parterze Urzędu Miasta pozostanie otwarte.


Źródło : https://umtychy.pl/