Pełen atrakcji Tyski Pociąg Świąteczny wkrótce wyruszy w trasę.

 


16 i 18 grudnia br. w Tychach i w Gdyni rozpocznie cztery kursy Tyski Pociąg Świąteczny. Marka Tyskie przygotowała dla zwycięzców trwającego konkursu trzy wagony pełne atrakcji i okazji do przechodzenia na Ty ponad przedziałami.

Tyski Pociąg Świąteczny jest pierwszą w Polsce kampanią korzystającą z infrastruktury kolejowej. Prowadzi ją marka Tyskie Kompanii Piwowarskiej. Podczas czterech przejazdów pociągu: dwóch na trasie Tychy-Sosnowiec-Tychy i dwóch na trasie Gdynia-Tczew-Gdynia laureaci konkursu zorganizowanego przez markę będą korzystać z atrakcji w wagonach: barowym, sportowym i koncertowym. W programie przejazdów są m.in.: akustyczny występ Wiktora Dyduły, finalisty The Voice of Poland, nominowanego do Bursztynowego Słowika na Festiwalu Muzyki Polskiej w Sopocie, turnieje piłkarzyków oraz bar z unikatowym wnętrzem inspirowanym 400-letnią historią Tyskich Browarów Książęcych. Znakami rozpoznawczymi Tyskiego Pociągu Świątecznego są czerwone wagony i świetliste neony z hasłem „Przejdźmy na Ty ponad przedziałami”.

– Tyski Pociąg Świąteczny to jedyna w swoim rodzaju przestrzeń do przechodzenia na Ty. Zgodnie z platformą marki, celem wspólnej podróży jest doświadczanie bliskości, mimo różnic. Szerzymy ten przekaz w dosłownym i symbolicznym wymiarze – łącząc trasą pociągu południe z północą kraju. Mam nadzieję, że pasażerowie przeżyją z Tyskim chwile, które wspomina się latami – mówi o kampanii świątecznej Łukasz Kling, Brand Manager Tyskie.

Idea kampanii nawiązuje do przeprowadzonego przez markę Tyskie w 2019 r. pierwszego w Polsce eksperymentu społecznego – instalacji baru w windzie bloku na warszawskich Bielanach. Tyskie ponownie chce przypomnieć Polakom, że każde miejsce i sytuacja mogą zapoczątkować nowe znajomości i wspólne przeżycia.

By wygrać bilety na wyjątkowy przejazd Tyskim Pociągiem Świątecznym wystarczy kupić Tyskie Gronie lub Tyskie Zero, zarejestrować paragon na stronie: www.tyskie.pl i odpowiedzieć na pytanie konkursowe.

Za produkcję odpowiada The Production, konkursem zarządza Agencja Reklamowa Afekt, zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith Media, za kreację działań 360 odpowiada wiodąca agencja marki – Huta 19 im. Joachima Fersengelda.


Źródło : https://www.kp.pl/