Gmina Kobiór partnerem KP GKS Tychy.
Trwa promocyjna ofensywa Klubu Piłkarskiego GKS Tychy poza granicami miasta. Po gminie Miedźna „Trójkolorowi” nawiązali kolejną współpracę! Tym razem umowa partnerska została podpisana z Kobiórem.
– Wiele mówi się w tej kadencji o współpracy. Dzięki niej m.in. udało się uniknąć zamknięcia drogi pomiędzy Kobiórem, a Gostynią. Teraz przyszedł czas na sport i emocje związane ze zdrową rywalizacją oraz dopingiem naszych najmłodszych mieszkańców na sportowych arenach. Jednym z zadań samorządowych jest krzewienie kultury fizycznej i sportu w szerokim tego słowa znaczeniu – mówi Marcin Ryś, wójt gminy.
– Celem pośrednim jest także spędzanie wolnego czasu na świeżym powietrzu z dala od komputerów i smartfonów w zdrowym stylu. Mając na uwadze większą dostępność wydarzeń sportowych bardzo się cieszymy, że udało się nawiązać współpracę z Klubem Piłkarskim GKS Tychy. Nie mają tu znaczenia sympatie klubowe. Pierwsze pomysły naszej współpracy zostały ustalone na spotkaniu z Marcinem Ćwikłą, Dyrektorem ds. Marketingu i Sprzedaży KP GKS Tychy – dodaje wójt gminy Kobiór.
Efekty tego spotkania będą widoczne już w niedzielę, 26 maja. W tym dniu chętne dzieci z najstarszych grup przedszkolnych oraz uczniowie szkoły podstawowej w Kobiórze wraz z opiekunami oraz rodzicami spotkają się na Stadionie Miejskim w Tychach. Na wspólnym sektorze będą kibicować piłkarzom GKS-u Tychy, którzy cały czas mogą awansować do baraży. Wybrani fani będą także eskortować zawodników podczas rozpoczęcia spotkania na płytę murawy stadionu przy Edukacji 7.
– Szczegóły przekaże przedszkole oraz szkoła podstawowa. Jestem pewny, że nasza współpraca będzie wykraczała szeroko poza ramy dnia meczowego. Uczestnictwo w tego typu wydarzeniach sportowych pozwoli podnieść warsztat młodego piłkarza i przełożyć to na własne umiejętności podczas rozgrywek piłkarskich dziecięcych i młodzieżowych w Leśniku Kobiór – powiedział Wójt, Marcin Ryś.
– To kolejna gmina, która zdecydowała się na bliższą współpracę, dostrzegając szereg korzyści z niej płynących. Naszym celem jest wykorzystanie potencjału marketingowego oraz infrastrukturalnego klubu budując społeczność kibiców zaangażowanych w jego bieżącą działalność – powiedział Marcin Ćwikła.