Kompania Piwowarska na podium w rankingu najbardziej atrakcyjnych pracodawców w Polsce.
Dobra kondycja firmy, reputacja i stabilność zatrudnienia wyróżniły Kompanię Piwowarską spośród 150 firm w 14. edycji badania Randstad Employer Brand Research 2024. Lider rynku piwa w Polsce zajął drugie miejsce w ogólnym zestawieniu najbardziej atrakcyjnych pracodawców w Polsce i dodatkowo powtórzył sukces, zajmując po raz piąty czołowe miejsce wśród firm z branży FMCG.
– To wyróżnienie jest dla nas szczególnie ważne, ponieważ ludzie są największą wartością naszej firmy, to oni ją tworzą. Wynik tego badania utwierdza nas w przekonaniu, że dobrze wykonujemy swoją misję. Dbamy o różnorodność w firmie i chcemy, aby nasi pracownicy czuli się w niej bezpiecznie, byli wspierani przez nas w każdym aspekcie swojego życia, przy tym mogli rozwijać się i spełniać swoje ambicje – skomentował Wojciech Moliński, Wiceprezes ds. Personalnych w Kompanii Piwowarskiej.
Lider branży piwowarskiej w Polsce daje pracownikom możliwości rozwoju i realizowania ciekawych projektów czy wprowadzania nowatorskich na rynku rozwiązań. Potwierdzają to wysokie wyniki zaangażowania w corocznie prowadzonym badaniu opinii pracowników.
Kompania Piwowarska zapewnia swoim pracownikom szeroką gamę benefitów od opieki medycznej, dla pracownika i członków rodziny i ubezpieczenie na życie, poprzez program MyBenefit, w którym firma regularnie doładowuje konta pracowników. Za pośrednictwem tej platformy opłacić można m.in.: karty MultiSport, bilety do kina, teatru, na koncerty czy wydarzenia sportowe.
Wiodący producent piwa w Polsce oferuje także programy takie jak m.in. „Jak się masz” obejmujący obszary zdrowia psychicznego i fizycznego czy program „Postaw na ruch” zachęcający do sportowej rywalizacji. Firma oferuje też akcje profilaktyczne i dostęp do specjalistów z różnych dziedzin np. psychologii, dietetyki. Wspiera również inicjatywy dotyczące różnorodności, odżywiania, aktywności i zarządzania emocjami.
Pracownicy Kompanii Piwowarskiej otrzymują także liczne świadczenia pozapłacowe w całości finansowe przez firmę. Należą do nich m.in.: wydłużony urlop ojcowski, dodatkowe dni dla rodziców, którzy utracili dziecko w wyniku poronienia, dodatkowe dni na terapię bezpłodności czy w przypadku śmierci członka rodziny. Te i inne działania wspierają m.in. zachowanie równowagi między pracą a życiem prywatnym oraz pomagają w dbaniu o zdrowie fizyczne i psychiczne.
Randstad Employer Brand Research to projekt badający markę pracodawcy, który opiera się na opiniach losowo wybranych respondentów. Prowadzony od 2000 r. jest dziś obecny w 32 krajach i obejmuje ponad 170 tysięcy respondentów. Na podstawie badania tworzony jest ranking wyróżniający najbardziej atrakcyjnych pracodawców w danym kraju. W Polsce tegoroczne badanie objęło 150 największych pracodawców i firmy dodatkowe. Wzięło w nim udział blisko 6,8 tysiąca respondentów w wieku od 18 do 64 lat, osób pracujących, uczących się lub poszukujących zatrudnienia.
Źródło : https://www.kp.pl/