Tyskie i GKS Tychy są na TY i przedłużają współpracę
Marka Tyskie Kompanii Piwowarskiej kontynuuje współpracę z GKS Tychy na kolejny sezon, wspierając lokalne drużyny piłki nożnej. Nowa umowa sponsorska obowiązuje do końca czerwca 2024 roku.
Współpraca Tyskiego z GKS Tychy jest wspólnym działaniem na rzecz promocji regionu oraz integracji lokalnej społeczności.
– Niezwykle się cieszę, że tak duża i tak ważna dla tyskiego regionu firma przez kolejny rok będzie zasilała grono sponsorów naszego klubu. Przedłużenie umowy potwierdza tylko to, że dotychczasowa współpraca jest dla nas bardzo owocna, dlatego też z przyjemnością będziemy ją kontynuować – mówi Max Kothny, członek zarządu Klubu Piłkarskiego GKS Tychy S.A.
Tyskie jest wieloletnim sponsorem GKS Tychy. Dzięki umowie marka prowadzi akcje promocyjne podczas meczów drużyny, umieszcza logotyp na koszulkach zawodników i wszystkich materiałach poligraficznych związanych z klubem.
– Cenimy długofalową, lokalną współpracę, bo łączy nas tyskie pochodzenie. Jesteśmy na Ty od lat, tworzymy wspólnotę. Będziemy razem pracować nad realizacją misji marki – łączenia mimo różnic i porozumienia ponad podziałami – mówi Paweł Drubkowski, senior brand manager Tyskie.