Tyskie i GKS Tychy są na TY i przedłużają współpracę

 


Marka Tyskie Kompanii Piwowarskiej kontynuuje współpracę z GKS Tychy na kolejny sezon, wspierając lokalne drużyny piłki nożnej. Nowa umowa sponsorska obowiązuje do końca czerwca 2024 roku.

Współpraca Tyskiego z GKS Tychy jest wspólnym działaniem na rzecz promocji regionu oraz integracji lokalnej społeczności.

Niezwykle się cieszę, że tak duża i tak ważna dla tyskiego regionu firma przez kolejny rok będzie zasilała grono sponsorów naszego klubu. Przedłużenie umowy potwierdza tylko to, że dotychczasowa współpraca jest dla nas bardzo owocna, dlatego też z przyjemnością będziemy ją kontynuować mówi Max Kothny, członek zarządu Klubu Piłkarskiego GKS Tychy S.A.

Tyskie jest wieloletnim sponsorem GKS Tychy. Dzięki umowie marka prowadzi akcje promocyjne podczas meczów drużyny, umieszcza logotyp na koszulkach zawodników i wszystkich materiałach poligraficznych związanych z klubem.

– Cenimy długofalową, lokalną współpracę, bo łączy nas tyskie pochodzenie. Jesteśmy na Ty od lat, tworzymy wspólnotę. Będziemy razem pracować nad realizacją misji marki – łączenia mimo różnic i porozumienia ponad podziałami – mówi Paweł Drubkowski, senior brand manager Tyskie.