Kampania tyskiego GKS-u „Nie zostawiaj zwierząt na lodzie” z wyróżnieniem.

 


Obecność w takim gronie, to ogromny zaszczyt i motywacja do kolejnych działań! Kampania „Nie zostawiaj zwierząt na lodzie „znalazła się w gronie najlepszych kampanii marketingowych w Polsce. Wyróżnienia zostały przyznane w trakcie gali SPORTBIZ Kampania „Nie zostawiaj zwierząt na lodzie„ znalazła się w gronie trzech najlepszych kampanii marketingowych w Polsce. Wyróżnienia zostały przyznane w trakcie gali SPORTBIZ.

Było ich 40, a zostało zaledwie 15. To najważniejsza liczba finału kampanii „Nie zostawiaj zwierząt na lodzie”. Koty, które wyjechały na mecz w towarzystwie hokeistów GKS Tychy wygrały dla siebie nowy dom. .

– Znalezienie się w gronie trzech najlepszych kampanii marketingowych w kraju jest ogromnym wyróżnieniem i motywacją do kolejnych działań. Takimi akcjami udowadniamy, że nie zawsze jest potrzebny ogromny budżet do osiągnięcia sukcesu. Wyjazd zwierząt z hokeistami na lód spotkał się z bardzo pozytywnym odbiorem społeczeństwa i rozgłosem na cały kraj. Najbardziej wymiernym efektem kampanii jest jednak liczba znalezionych domów dla podopiecznych schroniska. – mówi Krzysztof Trzosek, rzecznik prasowy GKS Tychy.

GKS Tychy wspólnie z Miejskim Schroniskiem dla zwierząt w Tychach pod koniec ubiegłego roku przygotował kilka akcji zachęcających do adopcji. Wszystko rozpoczęło się od wolontariatu zawodników w placówce, a następnie akcji plakatowej. Na zdjęciach w towarzystwie psów i kotów pojawili się piłkarze, hokeiści i koszykarze tyskiego klubu. Finałem akcji był wyjazd zwierząt na lód, a następnie przekazanie pokarmu dla podopiecznych schroniska.