Ponad 250 połączeń z Tychów prosto spod drzwi domu.

 


Wydłużenie 1 maja br. trasy Hopera spowoduje, że mieszkańcy Tychów zyskają kilkadziesiąt nowych połączeń, prosto spod drzwi domu, umożliwiających podróż w Beskid Śląski, Opolskie, na Dolny Śląsk, do Wielkopolski, na Pojezierze Drawskie i nad morze. Tyszanie będą mogli wygodnie, bez przesiadek podróżować do popularnych kurortów, takich jak Ustroń, Goczałkowice-Zdrój, Połczyn-Zdrój czy Kołobrzeg. Bilety są już dostępne w sprzedaży.

Wygodna podróż do sanatorium, w góry i nad morze

Dzięki Hoperowi mieszkańcy Tychów już od 2019 r. mogą już podróżować door-to-door do ponad 200 lokalizacji w Polsce. W tym dalekobieżnym transporcie to sami pasażerowie, a nie przewoźnik wskazują dokładny adres rozpoczęcia i zakończenia podróży, w tym nie tylko duże miasta, ale również bardzo małe miejscowości. Wśród nich jest wiele miejscowości turystycznych i uzdrowisk. Podróż tyszan Hoperem nie ogranicza się tylko popularnych destynacji. Przeglądając mapę hoper.pl/trasy-krajowe/Tychy można zauważyć, że każda, nawet bardzo mała miejscowość, jeśli tylko jest na trasie przejazdu, może być miejscem docelowym pasażera. Daje to w sumie, po modyfikacjach z 1 maja br., ponad 250 możliwości wyjazdu z adresu pod adres dla tyszan.

Nie przyjedziecie na dworzec?

Kiedy firma Hoper w 2018 r. roku uruchomiła transport door-to-door na długich odcinkach, nawet przez całą Polskę, spotkała się niejednokrotnie z zaskoczeniem i niezrozumieniem. Jak to? Nie przyjedziecie na dworzec? Kierowca odbierze mnie spod domu? Dopiero tłumaczenie, że Hoper to tak jakby międzymiastowa taksówka dało wyobrażenie o funkcjonowaniu tego rodzaju transportu. Nie ma określonych regularnych przystanków, ponieważ przystankiem początkowym jest adres domowy pasażera a końcowym adres docelowy jego podróży np. adres hotelu, akademika czy sanatorium. Dostępność takiej formy podróży doceniają szczególnie starsi pasażerowie, którzy w ankietach wypełnianych po przejeździe piszą o swoich doświadczeniach z Hoperem:

Bożena

Pełna obaw zamówiłam podróż dla mamy z punktu do punktu Jestem bardzo mile zaskoczona. Na

15 minut przed przyjazdem kierowca wysłał sms. Bardzo profesjonalna obsługa. W imieniu mamy dziękuję kierowcy, który był tak miły, że ciężką walizkę zaniósł pod same drzwi 🙂

Grzegorz

Fajna forma usługi transportowej. Jechałem pierwszy raz i bardzo pozytywne odczucia. Super

wygodnie jeżeli chodzi o możliwość wejścia na pokład i wysiadania dokładnie pod wskazanymi drzwiami. Kulturalny i pomocny kierowca. Polecam i jak będzie okazja, na pewno skorzystam ponownie.

Genowefa

Przejazd godny polecenia, wygodnie, bezpiecznie. Kierowca wniósł mi bagaże do środka

budynku. Rezerwujesz i nie musisz zawracać sobie głowy przesiadkami, taksówkami itd. jedziesz beztrosko do celu.

Ewelina

Szybkość i wygoda. Polecam dla osób starszych. Moja mama już nie korzysta z usług PKP czy PKS tylko Hoper.

Seniorzy chcą podróżować, nie tylko do przychodni

Potrzeby transportowe osób starszych nie ograniczają się tylko do koniecznego przejazdu do ośrodka zdrowia, urzędu, czy w innej sprawie w obszarze powiatu. To przecież osoby 60 plus są głównymi odbiorcami oferty polskich uzdrowisk, które przecież rozproszone są po całej Polsce. Chociaż seniorzy nie podróżują w celach zawodowych, to właśnie z powodu przejścia na emeryturę znajdują więcej czasu do podróżowania w celach turystycznych oraz dla podtrzymania ludzkich więzi. Uciążliwe przesiadki nie zachęcają seniorów do podróży, dlatego Hoper postawił na transport bez przesiadek i dźwigania bagaży. Jego kursy realizowane są w standardzie taksówki i zasięgu autobusów dalekobieżnych. Hoper stara się odpowiedzieć na potrzeby osób starszych, stąd na jego trasach pojawia się coraz więcej miejscowości uzdrowiskowych, niejednokrotnie wcześniej dobrze skomunikowanych tylko z najbliższym dużym miastem. Obecnie w ofercie Hopera jest ich 21.

1 maja br., w odpowiedzi na potrzeby kuracjuszy będą dołączone do hoperowej sieci transportowej uzdrowiska Ustroń i Goczałkowice-Zdrój. Aby mogli oni dowiedzieć się jak dojechać do Goczałkowic-Zdroju Hoper przygotował specjalne podstrony hoper.pl/dojazd/ustron i hoper.pl/dojazd/goczalkowice-zdroj. Tyszanie mogą dojechać Hoperem również do innych uzdrowisk: Busko-Zdrój, Ciechocinek, Cieplice Śląskie-Zdrój (Jelenia Góra), Kołobrzeg, Połczyn-Zdrój, Solec-Zdrój, Swoszowice (Kraków), Świeradów-Zdrój, Wieliczka i Wieniec-Zdrój.

Zaginione kijki trekkingowe

Miłą atmosferę podróży Hoperem buduje postawa kierowców. To właśnie ich rola jest najczęściej doceniana w ankietach, które pasażerowie Hopera wysyłają po podróży. Bonusem do bezpiecznego prowadzenia pojazdu okazuje się czasem wiedza krajoznawcza kierowcy, którą dzieli się z uczestnikami podróży. Zdarza się też, że ich rola nie kończy się po opuszczeniu pojazdu przez podróżnych. Roztargnione pasażerki i zapominalscy pasażerowie zostawiają czasem na siedzeniu kurtkę, plecak, klucze do domu, laptop, lekarstwa czy kijki trekkingowe. Zgrana ekipa kierowców i logistyków dwoi się i troi, aby doręczyć zaginioną zgubę do rąk własnych właściciela.

“Kierowca punktualnie i z klasą zajmuje się pasażerami. Dziękuję za bezpieczną podróż”, “chciałbym mieć takiego teścia”, “z tym kierowcą to choćby na koniec świata”, “tacy fachowcy to skarb”, “kierowca – pierwsza liga, dziękuję bardzo za szczęśliwą podróż”, “bardzo komunikatywny, dbał aby nasza podróż była również przyjemna, super kierowca, pasjonat swojej pracy jak również z dużym szacunkiem i sympatią dla swoich pasażerów” – taki obraz obsługi przez flotę Hopera wyłania się z przesyłanych przez pasażerów odpowiedzi ankietowych.

Atut dla pasażerów stanowią również wygodne formy rezerwacji przejazdu. Choć wielu z nich samodzielnie zamawia bilety przez internet: w serwisie www.e-podroznik.pl czy wprost na stronie przewoźnika www.hoper.pl, to Hoper daje też możliwość zakupu przez swoją infolinię i blisko 800 punktach stacjonarnej sprzedaży.

Marka Hoper pojawiła się na rynku w 2018 r. Za sukcesem projektu stoi firma Teroplan S.A.,

właściciel popularnego serwisu e-podróżnik.pl. To dzięki jej zapleczu technologicznemu Hoper zbudował elastyczny system zarządzania sprzedażą oraz samymi przewozami, co w efekcie umożliwiło efektywne planowanie przejazdów, jak i dostosowanie oferty cenowej do warunków rynkowych.