Tyskie startuje z kampanią „Wkrótce będziemy bliżej. Przejdźmy na Ty”.

 


Tyskie wystartowało z kampanią, która wraz z nadchodzącą wiosną ma przynosić nadzieję i przypominać o radości z bliskich spotkań. Jej głównym nośnikiem jest spot. Akcja przypomina o wadze ponadczasowych wartości, takich jak więzi z bliskimi i wspólnota. Mówi też o emocjach towarzyszących prawdziwym relacjom.

– Tęsknota za bliskością z drugim człowiekiem i możliwością wspólnego spędzania czasu wpisała się w naszą codzienność. Jest ona uczuciem, którego doświadcza większość z nas – niezależnie od poglądów oraz dzielących nas różnic. Po dwóch latach pandemii zwyczajnie oddaliliśmy się od siebie. Chcąc przywrócić nadzieję na normalność i zwyczajne spotkania, otwieramy rok silną, pełną ludzkich emocji kampanią.

Jej głównym nośnikiem jest wzruszający spot pokazujący autentycznych bohaterów w chwilach radości z bycia razem. Akcja idealnie wpisuje się w DNA Tyskiego, które konsekwentnie przypomina Polakom o tym, co ich łączy, a nie dzieli i zachęca do szukania wspólnego mianownika pomimo różnic – mówi o kampanii Łukasz Kling, brand manager marki Tyskie.

Reklama w wersji 30- i 15-sekundowej będzie emitowana w telewizji od połowy lutego. W spocie wykorzystano utwór „Stand by me” Bena E. Kinga z 1961 r.

Nad realizacją działań reklamowych 360 stopni dla marki Tyskie czuwa agencja Huta 19 im. Joachima Fersengelda. Spot został wyreżyserowany przez duet reżyserski Konqubinat (Lewicka & Kapuściński). Produkcją zajęła się firma Papaya Films, a postprodukcją Platige Image. Media kupił Zenith.


Źródło : https://marketingprzykawie.pl/