Warzōne po ślōnsku, we tradycyjnyj flaszce – czyli Tyskie z Browarów Książęcych.

 


Od sierpnia piwo Tyskie z Browarów Książęcych, w tradycyjnej, nawiązującej do historycznych pierwowzorów odsłonie, wraca na Śląsk. Tym samym marka Tyskie wpisuje się w ogólnoświatową filozofię powrotu do lokalności i rozwoju lokalnych produktów.

Tyskie z Browarów Książęcych będzie sprzedawane w butelkach i puszkach o pojemności 500 ml w wybranych sklepach Żabka, do 17 sierpnia na terenie całej Polski, a następnie w wybranych sklepach na południu kraju. Piwo, bardzo popularne w latach 90. i 00., wraca w opakowaniach nawiązujących do przeszłości tej marki. Na owalnej etykiecie centralne miejsce zajmuje czerwona szarfa z nazwą Tyskie, nad którą góruje korona, a całość otacza ornament. Bogato zdobiona etykieta nawiązuje do historii Tyskich Browarów Książęcych, a komunikacja marki do sentymentu, który Tyskie z Browarów Książęcych wywołuje u konsumentów.

– Jeśli dziś mówimy o piwie Tyskie, to mamy na myśli Tyskie Gronie, które narodziło się w 1987 i stało się flagowym piwem tej marki – mówi Leszek Popiołek, piwowar Browarów Tyskich – Starsze od niego piwo Tyskie Książęce było mocniejsze i miało wyraźniej zarysowaną goryczkę. I stałe grono wiernych konsumentów – zwłaszcza na Śląsku i w Małopolsce. Teraz, po ponad 8 latach nieobecności, wraca jako Tyskie z Browarów Książęcych, warzone według tamtej tradycyjnej receptury. To ukłon marki w stronę tych, którzy za tym charakternym smakiem piwa tęsknili.

Marka Kompanii Piwowarskiej będzie promowana głównie w województwie śląskim z wykorzystaniem działań PR (relacje z blogerami, mediami, artykuły w prasie) oraz kanałów własnych marki (social media i komunikacja wewnętrzna).