Flagi i Kanał Sportowy wesprą sprzedaż Tyskiego na Euro 2020.

 


Tyskie Kompanii Piwowarskiej startuje z kampanią wspierającą sprzedaż w ramach Euro 2020, która rozpocznie się w czerwcu. Marka będzie promowana dzięki szerokiej kampanii w telewizji i internecie, współpracy z popularnym na YouTube Kanałem Sportowym oraz podnoszącym widoczność materiałom POSM. Wśród planowanych działań jest także aktywacja z kultowymi flagami. Kampanii na Euro przyświeca hasło „Jesteśmy mistrzami Europy w przechodzeniu na TY”.

Według raportu „Świat Kibica” przygotowanego przez IQS oraz Grupę S/F piwo jest najpopularniejszym napojem alkoholowym na liście zakupowej kibica. Zakup piwa zadeklarowało aż 97% ankietowanych, a najczęściej wskazywaną przez nich marką było Tyskie. Ponadto sprzedaż Tyskiego rośnie najbardziej, gdy grają Polacy, a w dniu meczu na każde piwo konkurenta sprzedaje się czteropak Tyskiego. Dlatego marka przygotowała kampanię, która trafi do milionów Polaków.

Kampania Tyskiego rozpoczęła się dziś premierą spotu reklamowego, w którym główną rolę odgrywają kibice. To właśnie z nimi na TY przechodzą europejscy fani. W spocie wśród fanów piłki z Włoch czy Anglii pojawia się również Hiszpan Manolo – uznawany za najbardziej popularnego kibica na świecie. Działania w telewizji i internecie uzupełniają wyróżnialne POSM i codzienna obecność w programach z cyklu Hejt Park w Kanale Sportowym. Tyskie stawia również na swoje tradycyjne flagi. Flagi cieszą się niesłabnącym zainteresowaniem – chęć zakupu Tyskiego z flagą w sklepie, który bierze udział w promocji deklaruje aż 60% konsumentów.

„Wiemy, że ostatni rok nie był łatwy dla wszystkich przedsiębiorców, ale nie mam wątpliwości, że wciąż <<Jesteśmy Mistrzami Europy w przechodzeniu na TY>>. Żeby zdobyć sprzedażowe złoto na Euro skupiliśmy się na widoczności w sklepach, zaangażowaniu naszych odbiorców flagami czy koszulkami i rozpoczęliśmy współpracę z najpopularniejszym kanałem o tematyce sportowej na polskim YouTube – Kanałem Sportowym. Mam przekonanie, że tak różnorodna, a jednocześnie spójna kampania pomoże nam i naszym partnerom wypracować bardzo dobry wynik” – mówi o kampanii Paweł Drubkowski, Brand Manager marki Tyskie w Kompanii Piwowarskiej.


Źródło : https://www.kp.pl/