Zmiany w bezpośredniej obsłudze klientów w tyskim ZUS-ie.

 


Od 22 do 29 maja – w związku z sytuacją epidemiczną w województwie śląskim – w Oddziałach ZUS w Chorzowie, Rybniku, Sosnowcu, Zabrzu oraz w podległych tym oddziałom inspektoratach i biurach terenowych nie będzie realizowana bezpośrednia obsługa klientów. Wnioski oraz dokumenty będzie można złożyć na stanowisku dziennika podawczego albo bez osobistego kontaktu z pracownikiem – do skrzynek na dokumenty.

– Ze względu na obowiązujący stan epidemii nadal zachęcamy naszych klientów do załatwiania spraw w ZUS bez wychodzenia z domu. Jesteśmy dostępni przez internet – za pośrednictwem Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ZUS, ale także w kontakcie telefonicznym pod nr ogólnopolskiej infolinii 22 560 16 00. W sprawach dotyczących świadczeń i wsparcia w ramach Tarczy Antykryzysowejmożna korzystać ze specjalnie uruchomionych w tym celu dodatkowych infolinii – mówi Beata Kopczyńska, regionalny rzecznik prasowy ZUS województwa śląskiego.

Jak się skontaktować z ZUS telefonicznie?

  • Centrum Obsługi Telefonicznej – 22 560 16 00konsultanci dostępni w godz. od 7.00 do 18.00 w dni robocze (pn.-pt) – w sprawach ogólnych

Dodatkowe numery telefoniczne:

  • nr telefonu 22 290 87 01 w godz. od 7.00 do 15.00 w dni robocze (pn-pt)obsługa w sprawie świadczeń z powodu poddania się kwarantannie lub izolacji, dodatkowych zasiłków opiekuńczych na czas opieki nad dzieckiem
  • nr telefonu 22 290 87 02; nr telefonu 22 290 87 03 – od 7.00 do 15.00 w dni robocze(pn-pt) obsługa w sprawie wsparcia dla przedsiębiorcóww ramach Tarczy Antykryzysowej.