„Przejdźmy na Ty od Zera” z Krzysztofem Hołowczycem.

 


Rusza kampania wideo z udziałem Krzysztofa Hołowczyca promująca bezalkoholowe Tyskie 0,0%.  Kampania kierowana jest do kierowców, a spot nakręcony został w warsztacie samochodowym. Działania promujące Tyskie 0,0% odbywają się pod hasłem „Przejdźmy na TY od Zera”. 

Spot wideo promujący nowe, bezalkoholowe Tyskie ma swoją premierę w czasie przed wakacjami, które ze względu na stan pandemii są w tym roku szczególne.  Zamknięte połączenie lotnicze sprawiają, że na popularności zyskują wakacje z dojazdem samochodem, a według Polskiej Organizacji Turystycznej aż 87% badanych Polaków zamierza podróżować w wakacje po Polsce. Będzie to czas wyjątkowy na polskich drogach, dlatego szczególnie ważna jest odpowiedzialna jazda i przede wszystkim trzeźwość za kierownicą.

„Przejdźmy na Ty od Zera” z Krzysztofem Hołowczycem [WIDEO]O trzeźwą, bezpieczną jazdę apeluje Krzysztof Hołowczyc:

Z rozmów ze znajomymi, badań czy internetu wiem, że wszyscy bardzo nie możemy doczekać się mniejszych i większych wyjazdów. Zbliżają się długie weekendy i oczywiście wyczekane – po kilku miesiącach zamknięcia – wakacje.  Dlatego, ze zdwojoną mocą apeluję: zachowajmy rozsądek na drodze, przestrzegajmy ograniczeń prędkości i wybierzmy trzeźwą, bezpieczną jazdę. Udało nam się utrzymać godną pochwały dyscyplinę przez ostatnie miesiące, zabierzmy ze sobą tę lekcję na drogę.

Edukacja odnośnie bezpiecznej jazdy i zachęcanie do trzeźwości za kółkiem stanowi integralną cześć nowej kampanii Tyskiego 0,0%, która obejmuje spoty telewizyjne, działania OOH, digitalowe, w social mediach i PR. Za realizację kampanii odpowiadają partnerzy marki Tyskie: Bardzo, Gong, Huta 19 im. Joachima Fersengelda, domy produkcyjne OTO, Shootme oraz Televisor, natomiast projekt etykiety Tyskiego 0,0% stworzyła agencja BNA.

Popularność piw bezalkoholowych rośnie w Polsce szybko i bez zmian. W 2019 roku po piwa bezalkoholowe sięgnęło ponad 8 milionów Polaków1, a sama sprzedaż osiągnęła w przeliczeniu na opakowania blisko 250 milionów2. Piwo bezalkoholowe to dobra alternatywa również dla kierowców, których w Polsce jest obecnie ponad 21 milionów. 3

______________________________________

1Wyliczenia własne na podstawie danych Kantar i liczbie ludności z danych GUS
2Nielsen, Panel Handlu Detalicznego, sprzedaż volumenowa w okresie skumulowanym styczeń-grudzień 2019; piwa bezalkoholowe
3Centralna Ewidencja Pojazdów i Kierowców



Źródło : https://www.kp.pl/