„Przejdźmy na Ty od Zera” z Krzysztofem Hołowczycem.
Spot wideo promujący nowe, bezalkoholowe Tyskie ma swoją premierę w czasie przed wakacjami, które ze względu na stan pandemii są w tym roku szczególne. Zamknięte połączenie lotnicze sprawiają, że na popularności zyskują wakacje z dojazdem samochodem, a według Polskiej Organizacji Turystycznej aż 87% badanych Polaków zamierza podróżować w wakacje po Polsce. Będzie to czas wyjątkowy na polskich drogach, dlatego szczególnie ważna jest odpowiedzialna jazda i przede wszystkim trzeźwość za kierownicą.
O trzeźwą, bezpieczną jazdę apeluje Krzysztof Hołowczyc:
Z rozmów ze znajomymi, badań czy internetu wiem, że wszyscy bardzo nie możemy doczekać się mniejszych i większych wyjazdów. Zbliżają się długie weekendy i oczywiście wyczekane – po kilku miesiącach zamknięcia – wakacje. Dlatego, ze zdwojoną mocą apeluję: zachowajmy rozsądek na drodze, przestrzegajmy ograniczeń prędkości i wybierzmy trzeźwą, bezpieczną jazdę. Udało nam się utrzymać godną pochwały dyscyplinę przez ostatnie miesiące, zabierzmy ze sobą tę lekcję na drogę.
Edukacja odnośnie bezpiecznej jazdy i zachęcanie do trzeźwości za kółkiem stanowi integralną cześć nowej kampanii Tyskiego 0,0%, która obejmuje spoty telewizyjne, działania OOH, digitalowe, w social mediach i PR. Za realizację kampanii odpowiadają partnerzy marki Tyskie: Bardzo, Gong, Huta 19 im. Joachima Fersengelda, domy produkcyjne OTO, Shootme oraz Televisor, natomiast projekt etykiety Tyskiego 0,0% stworzyła agencja BNA.
Popularność piw bezalkoholowych rośnie w Polsce szybko i bez zmian. W 2019 roku po piwa bezalkoholowe sięgnęło ponad 8 milionów Polaków1, a sama sprzedaż osiągnęła w przeliczeniu na opakowania blisko 250 milionów2. Piwo bezalkoholowe to dobra alternatywa również dla kierowców, których w Polsce jest obecnie ponad 21 milionów. 3
______________________________________
Źródło : https://www.kp.pl/