Tychy kupują 43 autobusy CNG. Po raz drugi.
Część I zakłada dostawy 20 autobusów typu maxi, zasilanych silnikiem CNG z tyłu pojazdu. Długość pojazdu określono na 11,9-12,2 m, a pojemność na min. 80 osób, z czego min. 20 na miejscach siedzących.Przewidziano klimatyzację oraz 3 lub 4 drzwi w układzie 2-2-2, 1-2-2-2 lub 2-2-2-2. Wartość zamówienia to 20 mln zł netto. Termin składania ofert mija 14 stycznia. O wyborze zdecydują cena (85%), zużycie paliwa (10%) oraz pojemność skokowa silnika (5%). Na dostawy przeznaczono 12 miesięcy.
Część II zakłada dostawy 23 nowych autobusów typu mega, zasilanych silnikiem CNG znajdującym się z tyłu pojazdu, o długości 17,8-18,75 m. Ich pojemność określono na min. 124 pasażerów, w tym min. 34 na miejscach siedzących. Przewidziano 4 bądź 5 drzwi w układzie 2-2-2-2, 1-2-2-2, 2-2-2-2-2 bądź 1-2-2-2-2. Pojazdy mają być klimatyzowane. Termin składania ofert mija 14 stycznia. O wyborze zdecydują cena (85%), zużycie paliwa (10%) oraz pojemność skokowa silnika (5%). Pierwsza partia sześciu pojazdów ma zostać dostarczona w terminie 1-25 marca 2020 r., a pozostałe pojazdy – między 1 a 25 maja 2020 r.
To drugie podejście do zakupu 43 autobusów CNG. Poprzednie postępowanie zostało unieważnione ze względów formalnych. PKM podało ePUAP jako jeden z kanałów komunikacji z wykonawcami. Jak się jednak okazało, zamawiający nie dysponował kontem ePUAP.
Źródło : https://www.transport-publiczny.pl/