Gemini Park Tychy : edukacja nakręciła ruch w lipcu.

 


Otwarcie wakacji w Gemini Park Tychy przyniosło znaczący wzrost liczby klientów. Wpływ na to miała rosnąca popularność obiektu w regionie, ale także m.in. nietypowy letni projekt galerii.

Udany lipiec w Tychach

Coraz więcej mieszkańców Śląska odwiedza Gemini Park Tychy. Tylko od otwarcia galerii 21 marcabr. do końca lipca jej próg przekroczyło ponad 1,65 mln osób! Pod względem frekwencji rekordowy okazał się pierwszy miesiąc wakacji.

Gemini Park staje się coraz popularniejszym obiektem w regionie. Regularnie odwiedzają nas mieszkańcy Tychów, dla których stajemy się galerią pierwszego wyboru. Rośnie także liczba klientów przyjeżdzających do nas z miast ościennych, w tym z południowych dzielnic Katowic mówi Tomasz Misztalewski, dyrektor Gemini Park Tychy.

Skąd ten ruch?

Na stały wzrost klientów w galerii wpływ ma kilka czynników. Po pierwsze, lokalny rynek bardzo żywo zareagował na rodzinną ofertę Gemini Park. Do gustu przypadła licząca sobie dziś blisko 130 sklepów, restauracji i punktów usługowych propozycja galerii.

Magnesem przyciągającym klienta stały się liczne, popularne polskie i zagraniczne marki modowe, w tym m.in. H&M, TK Maxx, Reserved, House, Cropp, Deichmann, House, Mohito, Medicine czy Sinsay, ale także restauracje i kawiarnie, sklepy sportowe, z wyposażeniem wnętrz, elektroniką, dla dzieci czy z kosmetykami.

Po drugie, bardzo dobrze odebrana została także sama galeria. Klienci w swoich komentarzach chwalą sobie m.in. łatwość dojazdu do centrum handlowego, przestronny parking mający 1100 miejsc, ale także liczne strefy relaksu umożliwiające spotkania czy jedną z najnowocześniejszych na Śląsku stref gastronomicznych, która przypomina nowoczesną restaurację.

Gemini Park angażuje się

Ruch w lipcu nakręciły także ciekawe i zrealizowane z pomysłem akcje marketingowe, aktywizujące społeczność lokalną, a zwłaszcza rodziny. Od początku wakacji centrum handlowe realizowało niestandardowy projekt edukacyjny, który zamienił galerię handlową w … letnie kolonie dla dzieci i młodzieży.

Dzięki niej aż do połowy sierpnia najmłodsi mogli wziąć udział w nieodpłatnych warsztatach tanecznych, naukowych, sportowych, informatycznych czy artystycznych, przygotowanych m.in. przez najemcę Fabrykę Formy czy Uniwersytet Dziecięcy.

Co tydzień na „kursantów” czekało ponad 50 zajęć.Cel? Stworzyć dzieciom spędzającym wakacje w mieście przestrzeń, w której można produktywnie spędzić wolny czas, bawić się i poznawać nowych kolegów, a przy okazji odkryć lub rozwijając swój talent.

Staramy się, aby beneficjentami naszych projektów marketingowych była przede wszystkim społeczność lokalna. Kładziemy przy tym szczególny nacisk na dzieci i wartościowe zagospodarowanie im czasu wolnego. Stąd m.in. liczne imprezy łączące w sobie zabawę z edukacją lub zachęcające najmłodszych do poznania otaczającego ich światamówi Aleksandra Zawodzińska, dyrektor ds. marketingu i PR Gemini Park Tychy.

Takie działania procentują.Przemyślana aktywność marketingowa, która daje społeczności lokalnej coś wyjątkowego, umacnia wizerunek galerii, a także buduje więź z klientem.  W efekcie, stajemy się miejscem kojarzącym się na Śląsku nie tylko z ciekawą ofertą, ale także z wydarzeniami, na których można zobaczyć coś unikalnego lub dzięki, którym można zdobyć nowe umiejętności – dodaje.

Ale projekt realizowany pod hasłem „Wakacje w Gemini Park” to nie jedyne przedsięwzięcie tego typu, zrealizowane w galeriiw lipcu. Od czerwca aż do końca ubiegłego miesiąca w galerii stała interaktywna wystawa „Połącz się!” stworzona przez projektantów, którzyodpowiadali wystawy w Centrum Nauki Kopernik w Warszawie.

11 interaktywnych eksponatów ustawionych w galerii przybliżało dzieciom, ale także dorosłym, różne formy komunikowania się ludzi – począwszy od pierwotnych rozwiązań po te najnowocześniejsze, cyfrowe. W ramach wystawy organizowano także półkolonie.

Wydarzenia, jakie zorganizowaliśmy z jednej strony umacniają nasz wizerunek miejsca rodzinnego, galerii – dobrego sąsiada, z drugiej strony wpływają na footfall. Wyniki, jakie osiągnęliśmy w lipcu pokazują tylko, że jest to idealny kierunek dla rozwoju komunikacji naszego obiektu – mówi Zawodzińska.

4 miesiące aktywności

Lipcowa aktywność nie jest jednak wyjątkiem. Gemini park od swojego otwarcia bardzo aktywnie działa na polu edukacji i wartościowej rozrywki dla najmłodszych.  Np. w kwietniu galeria zorganizowała największa w tej części regionu wystawę owadów i gadów, wypełnioną blisko 100 egzotycznymi stworzeniami z Azji, Australii czy Ameryki Południowej.

Ekspozycja połączona została z m.in. możliwością organizacji lekcji dla tyskich szkół i przedszkoli, a także sesją dla pasjonatów fotografii.  Na przełomie maja i czerwca centrum handlowe przygotowało trwające ponad tydzień obchody Dnia Dziecka, którym towarzyszyła m.in. wystawa Lego Star Wars i wielkie budowanie z kloców oraz projekt „Girls on track”, promujący motosporty wśród dziewczyn w wieku 13-18 lat.