Wodny Park Tychy podsumowuje 50 pierwszych dni funkcjonowania.
Blisko 60 tysięcy gości, szereg imprez tematycznych i odwiedzający z całej Polski – Wodny Park Tychy podsumował pierwsze 50 dni funkcjonowania. Ze statystyk wynika m.in., że najpopularniejszymi atrakcjami wśród klientów okazują się zjeżdżalnia Aqualoop, strefa saun i łaźni piwnych oraz basen ze sztuczną falą i podwodnymi dźwiękami.
Wodny Park Tychy został otwarty w poniedziałek 30 kwietnia. Tylko w pierwszym tygodniu działania obiekt odwiedziło ponad 12 500 osób. W sumie, w ciągu pierwszych 50 dni z atrakcji Wodnego Parku Tychy skorzystało ponad 58 tysięcy osób. Najwięcej odwiedzin w ciągu jednego dnia było 1 czerwca w Dzień Dziecka – 3360 osób.
– Bardzo nas cieszy duża frekwencja, która potwierdza, że taka inwestycja jak Wodny Park Tychy, była w mieście i tej części metropolii potrzebna. Po pierwszych 50 dniach możemy już zaobserwować pewne trendy dotyczące naszych gości. Najchętniej odwiedzają nad rodziny z dziećmi i to nie tylko z Tychów. Wśród korzystających z naszych atrakcji są także osoby z Bielska-Białej, Katowic, Mikołowa, a nawet Włocławka i Białegostoku – mówi Zbigniew Gieleciak, prezes Regionalnego Centrum Gospodarki Wodno-Ściekowej S.A.
Atrakcją, która cieszy się największym zainteresowaniem jest ekstremalna zjeżdżalnia Aqualoop. Pionowy start i przeciążenia bliskie trzykrotnemu przyciąganiu ziemskiemu gwarantują naprawdę duże emocje. Goście Wodnego Parku Tychy bardzo chętnie korzystają także ze strefy saun i łaźni piwnych. Tematyczne seanse, możliwość schłodzenia w grocie śnieżnej czy relaksująca kąpiel w brzeczce piwnej przyciągnęły wielu fanów saunowania.
Oprócz atrakcji, z których można korzystać na co dzień w Wodnym Parku Tychy na bieżąco organizowane są zróżnicowane wydarzenia i atrakcje dodatkowe. Strefa rekreacyjna służyła już np. jako wybieg dla modelek i małych modeli podczas pokazu mody plażowej. Podczas dnia matki Wodny Park Tychy gościł finalistów tegorocznej edycji programu MasterChef Junior, którzy przygotowywali słodki poczęstunek dla wszystkich mam. Sporo dzieje się także w strefie saun i łaźni piwnych. Organizowaliśmy m.in. karaibską noc saunową, podczas której goście mogli wziąć udział w seansach tematycznych. Odbył się także pokaz cervesario, czyli specjalisty piwnego, czy specjalny weekend piwny połączony z tegoroczną edycją Industriady.
– Statystyki dotyczące pierwszych 50 dni funkcjonowania Parku bardzo nas cieszą. Nasze najbliższe plany – to kolejne, interesujące wydarzenia i imprezy, m.in. saunowa noc świętojańska. Trwa także szeroko zakrojona kampania reklamowa Wodnego Parku Tychy. Obejmuje m.in. zewnętrzne nośniki reklamowe w centrach miast metropolii, a także reklamy w internecie, prasie czy w mediach społecznościowych. Posty na profilu Wodnego Parku Tychy na Facebooku od momentu jego uruchomienia dotarły do ponad 380 tysięcy osób – dodaje Zbigniew Gieleciak.
Wodny Park Tychy ma już także pierwsze plany wakacyjne. Specjalnie z myślą o dzieciach, które nie wyjadą w tym roku na wakacje przygotowane zostały półkolonie. Dzieci będą mogły wziąć udział w ciekawych zajęciach i oczywiście skorzystać z atrakcji Wodnego Parku Tychy. W ciągu pierwszego tygodnia od ogłoszenia półkolonii na zajęcia zapisanych zostało 140 dzieci z Tychów i okolic.
Od samego początku Wodny Park Tychy jest całkowicie samowystarczalny, jeśli chodzi o energię cieplną i elektryczną. W bioelektrociepłowni przetworzono blisko 340 tysięcy metrów sześciennych biogazu. Wystarczyło to na całkowite pokrycie zapotrzebowania Wodnego Parku Tychy na prąd i ciepło, a nadwyżki energii zostały sprzedane.
Źródło : http://www.wodnypark.tychy.pl/