Kompania Piwowarska z nowym logotypem.
Kompania Piwowarska może się poszczycić nowym logotypem. Chmielowa szyszka w szlachetnym, złotym kolorze zastąpiła funkcjonujący od lat żółty kwadrat z konturem szklanki piwa. Nowe logo występuje w dwóch wersjach – pełnej i uproszczonej.
KP zdecydowała się odświeżyć logo firmy, by lepiej odzwierciedlało ono zarówno jej przeszłość, jak i przyszłość; trafniej oddawało to, kim są i co robią jej pracownicy. W nowym logotypie można odnaleźć tradycję i piwne dziedzictwo, wiedzę i doświadczenie kompanijnych piwowarów, ich pasję do warzenia piwa i dbałość o jego jakość, a także naturalność surowców i tradycyjność receptur. Nowy znak symbolizuje również troskę o konsumentów, którzy wybierają na co dzień piwa KP, wreszcie – odpowiedzialną sprzedaż, promocję i reklamę oraz dbałość o środowisko, na które wpływa firma, i ludzi, wśród których działa.
Miłość do piwa, wyrażona motywem serca, w połączeniu z najważniejszymi składnikami piwa – wodą pod postacią kropli i szyszką chmielu – złożyły się na nowoczesny, zarazem prosty i wyrazisty znak w szlachetnym odcieniu złota, który już na pierwszy rzut oka kojarzy się z browarnictwem, bogactwem jego tradycji i najlepszą jakością piwa. Funkcjonuje on w dwóch wersjach – z pełną nazwą firmy i skrótem KP. Oprócz samego kształtu logotypu zmienił się krój czcionek i firmowa paleta kolorów. Za koncepcję i przygotowanie nowej identyfikacji wizualnej Kompanii Piwowarskiej odpowiada agencja Double Brand.
Nowy logotyp jest obecnie jedynym oficjalnym znakiem rozpoznawczym Kompanii Piwowarskiej. Dotychczasowe oznakowania w przekazach komunikacyjnych będą systematycznie i konsekwentnie wymieniane.
Źródło : http://www.kp.pl/