Mariusz Czerkawski został ambasadorem prestiżowego konkursu.
W drugiej połowie września ruszyła trzecia edycja konkursu Chivas The Venture dla startupów zaangażowanych społecznie. Mariusz Czerkawski będzie zachęcał młodych uczestników do kreowania nowej fali i wspierał ich w drodze do zdobycia wygranej z puli 1 miliona dolarów. Zadebiutuje też jako juror polskiego etapu zawodów.
Czerkawski współpracuje z pozarządową organizacją dobroczynną „SOS wioski dziecięce”, która pomaga opuszczonym i osieroconym dzieciom. Jest również założycielem Stowarzyszenia Sport 7, którego celem jest aktywizacja dzieci do uprawiania sportu.
Startupy, które mają wpływ na społeczeństwo to ciekawa i wciąż świeża idea. Jednak rozwój własnego biznesu i dążenie do osiągnięcia sukcesu to niełatwa droga, która często wymaga dużych nakładów finansowych. Cieszę się, że powstała inicjatywa, która wspiera młodych ludzi w dążeniu do zmiany świata i życia innych na lepsze. Program Chivas The Venture to tworzenie rzeczywistości biznesowej, która nie zaspokaja jedynie chęci osiągnięcia korzyści finansowych. Ci przedsiębiorcy są dużo bardziej świadomi społecznie. Osiąganie sukcesu, a przy tym dbanie o dobro innych – właśnie to przekonało mnie do wzięcia udziału w tej inicjatywie.
Czerkawski zmotywuje i poprowadzi uczestników stawiających pierwsze kroki w konkursie. Organizatorzy są dumni, że udało im się nawiązać współpracę z hokeistą, bo ich zdaniem to “odpowiedni człowiek na odpowiednim miejscu”. – W końcu to jeden z najbardziej znanych polskich sportowców. To człowiek, który zawsze bardzo świadomie podchodził do swojej kariery, zarówno sportowej, jak i biznesowej – powiedział Arkadiusz Dobosz, Whiskies Marketing Manager w Wyborowa Pernod Ricard. – Mariusz to już trzeci ambasador Chivas The Venture w Polsce. W poprzednich edycjach wspierali nas Michał Żebrowski oraz Mateusz Kusznierewicz – dodał Dobosz.
Celem przedsięwzięcia jest pomoc innowacyjnym startupom, które chcą osiągnąć sukces w sposób zgodny z dewizą organizatora Chivas The Venture: „Success tastes better shared”. Konkurs dzieli się na dwa etapy – krajowy i międzynarodowy. To duża szansa dla przedsiębiorców, bo w finale mogą otrzymać nagrodę z puli 1 miliona dolarów na rozwój swojej działalności, która zmieni świat na lepszy. Więcej informacji odnośnie konkursu na stronie www.chivas.com. Jeśli chcesz poznać Mariusza Czerkawskiego, a twoja firma spełnia kryteria organizatorów, zgłoś się – masz czas do 31 października.
Źródło : http://innpoland.pl/