Mariusz Czerkawski został ambasadorem prestiżowego konkursu.

 


W drugiej połowie września ruszyła trzecia edycja konkursu Chivas The Venture dla startupów zaangażowanych społecznie. Mariusz Czerkawski będzie zachęcał młodych uczestników do kreowania nowej fali i wspierał ich w drodze do zdobycia wygranej z puli 1 miliona dolarów. Zadebiutuje też jako juror polskiego etapu zawodów.

Najlepszy polski hokeista to człowiek godny podziwu, nie tylko ze względu na swoje sportowe dokonania. Czerkawski korzysta z międzynarodowej popularności i wspiera potrzebujących. Jest zaangażowany w różnego rodzaju akcje społeczne i charytatywne. Na swoim koncie ma udział m.in.w: „Powiedz tak transplantologii” – kampanii, która ma na celu uświadomienie i przybliżenie problemu transplantacji, „Krewniakach”, których celem jest szerzenie idei krwiodawstwa w Polsce, akcji świątecznej „Szlachetna paczka” oraz „Czerwone – Stój, Zielone – Idź!” – kampanii społecznej skierowanej do pieszych.

Czerkawski współpracuje z pozarządową organizacją dobroczynną „SOS wioski dziecięce”, która pomaga opuszczonym i osieroconym dzieciom. Jest również założycielem Stowarzyszenia Sport 7, którego celem jest aktywizacja dzieci do uprawiania sportu.

W tym roku Czerkawski ze względu na swoje doświadczenie społeczne został zaproszony do wsparcia akcji Chivas The Venture. Jest ambasadorem trzeciej edycji konkursu dla startupów, które za swój główny cel stawiają zmianę świata na lepszy. W czasie polskiego finału pojawi się także w charakterze jednego z jurorów.

MARIUSZ CZERKAWSKI

Startupy, które mają wpływ na społeczeństwo to ciekawa i wciąż świeża idea. Jednak rozwój własnego biznesu i dążenie do osiągnięcia sukcesu to niełatwa droga, która często wymaga dużych nakładów finansowych. Cieszę się, że powstała inicjatywa, która wspiera młodych ludzi w dążeniu do zmiany świata i życia innych na lepsze. Program Chivas The Venture to tworzenie rzeczywistości biznesowej, która nie zaspokaja jedynie chęci osiągnięcia korzyści finansowych. Ci przedsiębiorcy są dużo bardziej świadomi społecznie. Osiąganie sukcesu, a przy tym dbanie o dobro innych – właśnie to przekonało mnie do wzięcia udziału w tej inicjatywie.

Czerkawski zmotywuje i poprowadzi uczestników stawiających pierwsze kroki w konkursie. Organizatorzy są dumni, że udało im się nawiązać współpracę z hokeistą, bo ich zdaniem to “odpowiedni człowiek na odpowiednim miejscu”. – W końcu to jeden z najbardziej znanych polskich sportowców. To człowiek, który zawsze bardzo świadomie podchodził do swojej kariery, zarówno sportowej, jak i biznesowej – powiedział Arkadiusz Dobosz, Whiskies Marketing Manager w Wyborowa Pernod Ricard. – Mariusz to już trzeci ambasador Chivas The Venture w Polsce. W poprzednich edycjach wspierali nas Michał Żebrowski oraz Mateusz Kusznierewicz – dodał Dobosz.

Celem przedsięwzięcia jest pomoc innowacyjnym startupom, które chcą osiągnąć sukces w sposób zgodny z dewizą organizatora Chivas The Venture: „Success tastes better shared”. Konkurs dzieli się na dwa etapy – krajowy i międzynarodowy. To duża szansa dla przedsiębiorców, bo w finale mogą otrzymać nagrodę z puli 1 miliona dolarów na rozwój swojej działalności, która zmieni świat na lepszy. Więcej informacji odnośnie konkursu na stronie www.chivas.com. Jeśli chcesz poznać Mariusza Czerkawskiego, a twoja firma spełnia kryteria organizatorów, zgłoś się – masz czas do 31 października.


Źródło : http://innpoland.pl/