Vistula i Wólczanka otworzą salony w systemie franczyzowym w Gemini Park Tychy.
Vistula i Wólczanka otworzą salony w systemie franczyzowym w tyskiej galerii handlowej Gemini Park. Lokale marek będą liczyć odpowiednio: 130 mkw. oraz 40 mkw.
– Gemini Park Tychy będzie nowoczesnym centrum handlowym, z szeroką ofertą odzieżową i usługową. Zakładamy, że obecność marek Vistula i Wólczanka, pozwoli dotrzeć z naszymi kolekcjami odzieży formalnej i casual do mieszkańców tego regionu w bardzo szerokim zakresie – mówi Katarzyna Piszczek, dyrektor Działu ds. Franczyzy, Vistula Group.
Vistula i Wólczanka to polskie marki z wieloletnią tradycją, produkujące wysokiej jakości klasyczną odzież i obuwie. Vistula oferuje klientom asortyment podzielony na trzy kolekcje: dwie z produktami o tradycyjnym kroju (Vistula i Lantier) oraz jedną, zgodną z najnowszymi trendami w modzie (Vistula Red). W Gemini Park Tychy marka zajmie lokal o powierzchni 130 mkw. Wólczanka oferuje dwie linie, Lambert i Wólczanka, obie z m.in. szeroką gamą koszul i dodatków tj. krawaty czy muszki. Salon marki będzie liczył 40 mkw.
– Klienci doceniają polskie marki, dzięki czemu rośnie zainteresowanie ich produktami i, co za tym idzie, popyt na nie. Tenant mix tyskiego obiektu projektujemy tak, żeby uwzględnić obecne trendy rynkowe, dlatego ogromnie nas cieszy, że dwie, uznane polskie marki otworzą salony w Gemini Park Tychy, poszerzając segment modowy galerii – mówi Daniel Słuchocki, dyrektor ds. komercjalizacji, Gemini Holding.
Salony Vistuli oraz Wólczanki poszerzą ofertę Gemini Park Tychy, którą stworzy m.in. Piotr i Paweł, H&M, CCC, Smyk, RTV Euro AGD, Martes Sport, 4F, Jysk, Empik, Briju, Świat Książki, Kolporter, Swiss, Time Trend, Rossmann, KiK, Q&Q. Ofertę gastronomiczną centrum stworzy m.in. restauracja Olimp, Companeros, Cafe de Grano, Lodomania czy Kebab by Olimp. Sektor usługowy będą reprezentować m.in. biura podróży Rainbow Tours, TUI, Itaka, Wezyr Holidays, Myjnia Samochodowa, Orange, E-Smoking World, Pralnia Wicher i wiele innych. Ofertę galerii poszerzą najemcy z branży rozrywkowej, jak np. popularna sieć klubów fitness Fabryka Formy. Proces komercjalizacji obiektu wspiera niezależna firma doradcza Aspenn.
W Gemini Park Tychy, na powierzchni ponad 36 tys. mkw. GLA, znajdzie się ok. 130 lokali handlowych, wśród których pojawią się zarówno znane marki, jak i lokalni przedsiębiorcy. Centrum handlowe zlokalizowane będzie 3,5 km od centrum Tychów. W pobliżu znajduje się już Tesco, OBI, Saturn, a wybudowanie nowoczesnej galerii w naturalny sposób dopełni tę przestrzeń, tworząc formułę power center.
Źródło : http://www.propertynews.pl/