Gemini Park Tychy idzie na fali nowych trendów.
Jesienią 2017 roku otwarte zostanie centrum handlowo-rozrywkowe Gemini Park Tychy, które zaprojektowane zostało zgodnie ze zmieniającymi się preferencjami zakupowymi konsumentów.
Zmieniające się preferencje zakupowe konsumentów oraz rosnąca rola e-commerce wymuszają zmianę roli współczesnych centrów handlowych – wynika z raportu „Nowy wymiar zakupów. Centra handlowe przyszłości”.
Zgodnie z publikacją, to doświadczenia pozazakupowe napędzają sprzedaż, a ich poprawa jest podstawowym elementem strategii obiektów handlowych. Duże znaczenie ma także wykorzystanie nowoczesnych technologii oraz szeroki wachlarz możliwości spędzania wolnego czasu w galerii. Kluczową rolę w wydłużaniu pobytu klientów w obiekcie pełni natomiast strefa food court.
– Rynek handlowy stale się przekształca, dlatego konieczne jest dostosowywanie oferty obiektów handlowych do zmian społecznych, aktualnych trendów i postępu technologicznego. Przed budową tyskiego Gemini Park przeprowadziliśmy szereg wnikliwych analiz lokalnego rynku. Dzięki tej wiedzy mogliśmy zaprojektować obiekt z uwzględnieniem postępujących zmian. Dlatego też szczególne znaczenie przywiązujemy nie tylko do bogatej oferty handlowej, ale też do komponentu rozrywkowego i strefy restauracyjnej, która pozwoli na miłe spędzenie wolnego czasu. Szczególną uwagę zwracamy także na przygotowywanie eventów oraz sprzedaż wielokanałową, która usprawni sam proces zakupowy – mówi Anna Malcharek, dyrektor zarządzający Gemini Holding.
Dla współczesnych konsumentów, którzy coraz więcej zakupów robią przez Internet, duże znaczenie ma wykorzystanie nowoczesnych technologii. Dlatego też tyskie Gemini Park zaprojektowane zostało z uwzględnieniem omnichannel.
Zgodnie z raportem, już niebawem największą grupę konsumentów stanowić będzie Pokolenie Z, czyli dzisiejsi nastolatkowie. Grupa ta ma silną potrzebę rozrywki, którą chce zaspokajać w centrach handlowych i to właśnie w obiektach tego typu chciałaby przebywać przez cały dzień.
– Z myślą o umożliwieniu konsumentom spędzania wolnego czasu w Gemini Park Tychy, dużą rolę przywiązaliśmy do budowy odpowiedniego komponentu rozrywkowo-restauracyjnego. Wśród najemców znalazła się Fabryka Formy, która na powierzchni 1,8 tys. mkw. oferować będzie możliwość skorzystania z siłowni oraz zajęć fitness. Rozbudowaną strefę restauracyjną, w której można zjeść lunch z rodziną i przyjaciółmi stworzą m.in. Olimp, Companeros, Kebab by Olimp, Cafe de Grano i Lodomania. Obecnie finalizowane są umowy z kolejnymi najemcami, którzy poszerzą sektor rozrywkowy obiektu. Planujemy także zagospodarowanie terenu wokół centrum by stworzyć tam przestrzeń do spędzania czasu wolnego – mówi Daniel Słuchocki, dyrektor ds. Komercjalizacji, Gemini Holding.
Uzupełnieniem oferty centrum będzie szereg wydarzeń dla całych rodzin, jak na przykład wystawy edukacyjne, spotkania z ludźmi sportu czy eventy rozrywkowe. Pomimo iż centrum handlowe w Tychach nie zostało jeszcze otwarte, w maju już odbył się Wielki Piknik z udziałem gwiazd kabaretu, muzyki i sportu organizowany przez właściciela tyskiego Gemini Park. W wydarzeniu uczestniczyło ok. 12 tys. osób.
Gemini Park Tychy to najnowszy projekt krakowskiego dewelopera Gemini Holding.
Źródło : http://www.propertynews.pl/