Znakomite wyniki sprzedaży produkowanego w Tychach modelu Alfa Romeo Junior.

 


Alfa Romeo rozpoczyna 2025 rok w imponującym stylu, odnotowując znakomite wyniki sprzedaży modelu Junior. W ciągu zaledwie kilku tygodni od premiery liczba zamówień na nowy model przekroczyła 22 000, z czego 21% to zamówienia na wersję elektryczną (BEV). Osiągnięty wynik znacznie przekracza prognozy, wzbudzając ogromne zaufanie do marki, szczególnie teraz, gdy gamę modelową uzupełniono o wersję Ibrida Q4. To znakomity początek przed zbliżającym się otwarciem sprzedaży w Japonii i Australii, dwóch rynkach o ogromnym potencjale dla marki Alfa Romeo.

Entuzjazm, z jakim klienci z Europy przyjęli ten kompaktowy samochód sportowy, stał się siłą napędową całej gamy modeli, obejmującej Tonale, Giulię i Stelvio. W swoich segmentach wszystkie trzy modele niezmiennie odzwierciedlają wartości włoskiego ducha marki, sportowego charakteru i pasji.


Źródło : https://www.media.stellantis.com/