WRACAMY! Nowa kampania marketingowa KP GKS Tychy.
Składa się tylko z siedmiu liter, które wspólnie tworzą jedno kluczowe słowo. Kryje się za nim wiele znaczeń, a my już teraz odkryjemy pierwsze z nich! WRACAMY – to hasło kampanii marketingowej GKS-u Tychy na rundę wiosenną rozgrywek Betclic 1 Ligii.
„WRACAMY silniejsi i jeszcze mocniej będziemy akcentowali naszą obecność w przestrzeni miejskiej. Już w najbliższych dniach ponownie pojawimy się na ulicach Tychów i nie tylko, bo chcemy, żeby jak najwięcej kibiców wróciło wiosną na Edukacji 7. Będziemy dobrze widoczni, dlatego w drodze do szkoły, pracy czy na zakupy na pewno nas zauważycie.” – czytamy w oficjalnym komunikacie klubu z Edukacji 7.
W kilku obszarach klub wrócił już na dobre. Z początkiem nowego roku do treningów wrócili piłkarze GKS-u Tychy, a w ubiegłym tygodniu wznowiono flagowy projekt klubu „Edukujemy na 7” – Akcja Szkoła.
Najważniejszy powrót będzie miał miejsce 16 lutego, bo właśnie wtedy piłkarze wrócą na ligowe boiska, na których będą chcieli kontynuować bardzo dobrą formę z końcówki ubiegłego roku.
Hasło „Wracamy” w najbliższych miesiącach odnosić będzie się nie tylko do sfery sportowej czy marketingowej, bo w kampanii klub chce wyjść poza standardowy schemat. Bądźcie czujni, bo WRACAMY na dobre, ale udać może nam się to, tylko razem z Wami!