Aktor Pedro Alonso w kampanii reklamowej produkowanej w Tychach Alfy Romeo Junior.

 


Hiszpański aktor Pedro González Alonso występuje w kampanii reklamowej nowego modelu Alfa Romeo Junior, kompaktowego samochodu sportowego, wraz z którym włoska globalna marka powraca  do segmentu o strategicznym znaczeniu. Wybór międzynarodowej gwiazdy to wynik dzielenia wspólnych wartości – pasji, śmiałości, charyzmy i niezaprzeczalnej elegancji – dzięki którym Alfa Romeo oferuje wyjątkowe wrażenia z jazdy za kierownicą nowej Alfy Junior, w imię pełnej równowagi między sercem, umysłem i duszą.

Aktor cieszy się międzynarodową sławą dzięki swojej magnetycznej roli Berlina w serialu „Dom z papieru”, jego niezwykła gra aktorska przekształciła bowiem postać w fenomen kulturowy, czyniąc Alonso postacią rozpoznawalną na całym świecie i symbolem współczesnego serialu. Pedro Alonso roztacza wokół siebie niezwykły urok i uosabia wyrafinowanie, charyzmę i tajemniczą energię, cechy, które nie tylko podkreślają jego talent, ale są także symbolem stylu i śmiałości. Jego pasja przejawia się nie tylko w aktorstwie, ale także w innych formach twórczości artystycznej, takich jak malarstwo i pisanie, odzwierciedlając tę ​​samą intensywność z jaką Alfa Romeo projektuje swoje samochody, łączące w sobie sportowy charakter, ponadczasowy design i najnowocześniejszą technologię. Jednym z nich jest oczywiście nowa Alfa Junior, który określa na nowo zasady sportowego charakteru w swojej kategorii.

Z drugiej strony, Alfa Romeo Junior to modny i wyjątkowy model o sportowym charakterze, który wykracza poza same osiągi i zmierza w kierunku wyraźnego sportowego pozycjonowania charakterystycznego dla Alfy Romeo, aby przyciągnąć nowe pokolenie fanów Alfisti.  Junior tworzy natychmiastową więź emocjonalną. W końcu modele Alfy Romeo zawsze były skierowane do klientów poszukujących samochodu, który nie jest tylko zwykłym „środkiem transportu”, ale stanowi raczej symbiozę, więź, która może wywołać autentyczne, pełne pasji emocje.

Nowa kampania reklamowa Juniora musiała więc wyrażać inny sposób „odczuwania” samochodu i w pełni oddawać jego sportowy charakter. Dlatego też nowa reklama skierowana jest bezpośrednio do serc osób, które kierują się swoimi emocjami, aby podążały za największymi pasjami, jakie każdy kryje w sobie. Taka była geneza reklamy „The Salesman”, w której charyzmatyczna postać – grana przez Pedro Alonso – odrzuca logikę i zostaje pokonana przez instynktowne, tajemnicze uczucie zakochania. Nie chodzi tu o to, by sprzedać samochód, ale o to, by dać się uwieść Alfie Romeo.  Bo przecież w życiu zdarzają uczucia, które są po prostu nieuchwytne i których nie da się wyjaśnić samą tylko logiką. Czasami wystarczy „myśleć” sercem. I taką właśnie prośbę Alfa Romeo kieruje do swoich fanów i wszystkich innych: by nauczyli się kochać na nowo! A któż lepiej niż Pedro Alonso – z jego odważną postawą i niezaprzeczalnym urokiem – może skierować do nas tak silny i intymny przekaz, aby zmienić nasze poglądy?

Urodzony w Vigo w Hiszpanii w 1971 roku, Pedro González Alonso uczył się w Real Escuela Superior de Arte Dramático (RESAD) w Madrycie. Zanim zyskał międzynarodową sławę, zagrał w wielu hiszpańskich filmach i serialach telewizyjnych, takich jak Padre Casares (2008-2015) i Gran Hotel (2011), po mistrzowsku wcielając się w złożone i charyzmatyczne postacie. Hiszpański aktor, będący fanem włoskiej kultury, a w przede wszystkim jej muzyki, kina i sztuki, stwierdził niedawno, że chciałby zagrać razem z legendarnym Marcello Mastroiannim, a jego marzeniem jest, aby pewnego dnia pracować z reżyserami Paolo Sorrentino i Nannim Morettim.

Ten wciągający film krótkometrażowy posługujący się językiem inspirowanym serialem internetowym został stworzony przez agencję kreatywną Migrante i wyreżyserowany przez Sebastiana Grousseta dla wytwórni Akita Film. Ponadto muzykę do pierwszej części filmu skomponowali Flavio Ibba i Marco Gualdi (Red Rose Productions), natomiast w drugiej części obrazom towarzyszy utwór „I Feel Love” (P. Bellotte/G. Moroder/ D. Summer), opublikowany przez Warner Chappel Music Publishing i zmasterowany przez Flavio Ibba i Carlo Palmas, z głosem Loredany Fadda (Red Rose Productions).



Źródło : https://www.media.stellantis.com/