MediaMarkt po raz kolejny wyłonił sklepy z najlepszą obsługą. Wśród nich market w Tychach.

 


Pod koniec stycznia MediaMarkt w Tychach, znajdujący się przy ulicy Towarowej, został wyróżniony statuetką Golden M. To nagroda, którą sieć w ramach wewnętrznego programu przyznaje tym spośród swoich marketów, które odznaczyły się najwyższym poziomem obsługi klienta. Do tej pory było ich 15.

To już czwarta edycja konkursu Golden M, którego finał odbył się 26 stycznia w warszawskiej centrali firmy MediaMarkt. Podczas gali, na której obecni byli przedstawiciele sklepów wyróżnionych we wszystkich edycjach, rozdano statuetki. Trafiły one do dyrektorów trzech marketów, które klienci ocenili najlepiej pod względem obsługi kupujących oraz atrakcyjności:

  • MediaMarkt Tychy (ul. Towarowa)
  • MediaMarkt Gdynia I (ul. Kcyńska)
  • MediaMarkt Warszawa III (Aleja Krakowska)

 – Sercem tego sklepu są ludzie. To dzięki naszemu zgranemu zespołowi klienci są zawsze zadowoleni i wychodzą od nas z uśmiechem na twarzy. Nasz klient nie czułby się tak dobrze w tym miejscu, gdybyśmy my się tak nie czuli. Praca z wami to prawdziwa przyjemność, dlatego bardzo wam dziękuję za wasze zaangażowanie i energię do działania powiedziała podczas gali Golden M Aneta Garasimowicz, dyrektor MediaMarkt Tychy.

Niełatwe zadanie

Wejście w posiadanie statuetki Golden M nie jest łatwe. Aby otrzymać miano złotego marketu, należy spełnić szereg ściśle określonych warunków. Jest to chociażby badanie opinii klientów o sklepach, odpowiednio wysokie oceny marketów w Google czy ilość eventów przygotowanych dla klientów przez każdą z placówek.

Pierwsza edycja programu odbyła się w 2021 roku. Od tej pory markety konkurują o miano złotego sklepu, stale doskonaląc swój poziom obsługi klienta, czy organizując w swoich lokalizacjach ciekawe wydarzenia dla odwiedzających. Dotychczas nagrodę za wybitnie wysoki poziom obsługi klienta otrzymało 15 marketów.

Wysoki poziom bez względu na wszystko

Tytuł „złotego marketu” przysługuje każdemu z nagrodzonych sklepów przez rok. Jednak jak mówią przedstawiciele sklepów, które zostały nagrodzone podczas poprzedniej gali pół roku temu, nie ma to wielkiego znaczenia – złote ekipy nie zamierzają bowiem porzucać swoich standardów!

– Nie ma dobrego poziomu sprzedaży bez dobrej obsługi klienta. Sercem każdego sklepu, dzięki któremu obsługa ta stoi na wysokim poziomie, są właśnie nasi pracownicy. Jestem dumny, że pracownicy MediaMarkt są nie tylko profesjonalistami w swoich dziedzinach, ale również pełnią rolę prawdziwych ambasadorów marki powiedział Daniel Mikołajczyk, Dyrektor Zarządzający MediaMarkt Saturn Polska, podczas gali Golden M.

Dla MediaMarkt ważna jest nie tylko dbałość o jak najwyższą obsługę klienta, ale również o samych pracowników. Nie ma bowiem pozytywnego doświadczenia klienta bez zgranego i zadowolonego z pracy zespołu. Pracownicy każdego ze sklepów sieci to nie tylko sprzedawcy, ale profesjonalni doradcy, którzy pomogą klientowi wybrać najlepszy dla niego produkt lub usługę. Zabezpieczenie ekranu folią ochronną, konfiguracja komputera lub tabletu, sprzedaż ubezpieczenia – to tylko niektóre z nich. Udając się po zakup sprzętu elektronicznego, warto wybrać sklep, w którym z pewnością zostaniemy obsłużeni z najwyższą jakością.

O MediaMarkt

MediaMarkt jest międzynarodową siecią specjalistycznych sklepów, oferujących najpełniejszą ofertę z zakresu elektroniki użytkowej. Wychodząc poza typową rolę sklepu, MediaMarkt oferuje bogaty pakiet usług dodatkowych oraz profesjonalne doradztwo, stając się prekursorem w tak szybko rozwijającym się cyfrowym świecie. Marka stawia sobie jako cel zapewnienie jak najszerszego dostępu do najnowszej elektroniki, zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i na platformie internetowej. MediaMarkt otrzymał tytuł Gwiazda Jakości Obsługi dwukrotnie, w 2022 i 2023 roku. Nagrody przyznane zostały w efekcie badania konsumentów, którzy wysoko ocenili jakość obsługi w sklepach należących do marki. MediaMarkt jest także zdobywcą nagrody Laur Konsumenta 2023 oraz Złotej Innowacji Retail w 2022 oraz 2023 roku.