Milik i Juventus FC w specjalnej koszulce z reklamą produkowanego w Tychach Jeepa Avengera.

 


Wprowadzenie na rynek pierwszego w historii w pełni elektrycznego SUV-a marki Jeep uczci w najbliższą niedzielę podczas ważnego meczu drużyna Juventus FC napisem „Jeep Avenger” umieszczonym w widocznym miejscu na koszulkach sponsorowanych przez markę Jeep.

Dla podkreślania popularności produkowanego w Tychach Jeepa Avengera już od samego początku, drużyna w biało-czarnych barwach (Bianconeri) założy limitowaną edycję koszulki podczas meczu na własnym stadionie z Interem Mediolan, zaplanowanego na najbliższą niedzielę (6 listopada).

Od początku bieżącego sezonu piłkarskiego, obok logo marki Jeep na koszulkach zawodników Juventusu umieszczono błyskawice podkreślające drogę marki ku elektryfikacji i jej ewolucję w kierunku zrównoważonej mobilności. Teraz, logo modelu Avenger w intensywnym żółtym kolorze zagościło na kultowej czarno-białej oficjalnej koszulce drużyny Juventusu.

Od dzisiaj można kupić koszulkę z limitowanej edycji na oficjalnej stronie Juventus Official Store Online.

„Kompaktowy Jeep Avenger jest pionierem nowej gamy w pełni elektrycznych, wyróżniających się możliwościami terenowymi samochodów i stanowi kluczowy element globalnej strategii elektryfikacji, w ramach której marka zmierza do zdobycia pozycji światowego lidera w dziedzinie SUV-ów o zerowej emisji spalin.” – powiedziała Antonella Bruno, dyrektor generalna marki Jeep w Europie w Grupie Stellantis – „Jesteśmy zachwyceni, że marka Jeep i Juventus FC mogą w ten sposób wspólnie świętować wprowadzenie modelu na europejski rynek”.

„Jeep Avenger to całkowicie nowy model, stanowiący dopełnienie naszej gamy SUV-ów w Europie, dzięki któremu nasza oferta wchodzi na wyższy poziom elektryfikacji, stawiając kolejny krok na drodze ewolucji marki Jeep w kierunku realizacji naszej wizji pod hasłem Wolności Bez Emisji” – dodała.


Źródło : https://www.media.stellantis.com/