Książęce IPA i Złote Pszeniczne w wersji bezalkoholowej.
Marka Książęce poszerzyła swoją kolekcję o piwa bezalkoholowe: Książęce IPA 0,0% i Książęce Złote Pszeniczne 0,0%. Nowe produkty są już dostępne w sklepach.
Piwo jest jednym z elementów spotkań towarzyskich i konsumenci nie chcą rezygnować z jego smaku w sytuacjach, kiedy nie mogą lub nie chcą spożywać alkoholu. Zainteresowanie wariantami bezalkoholowymi rośnie od kilku lat – segment ten stale rozwija się i rośnie, oferując coraz szerszą gamę produktów dla konsumentów oczekujących różnorodności. Ma to związek ze zmianą trendów – konsumenci są coraz bardziej świadomi, przywiązują większą wagę do zdrowego stylu życia i do jakości produktów. Naprzeciw tym oczekiwaniom wyszła marka Książęce wprowadzając na rynek bezalkoholowe wersje swoich flagowych piw – Książęcego IPA i Złotego Pszenicznego.
Wariant Książęce IPA 0,0% to współczesna interpretacja ikonicznego stylu India Pale Ale, z intensywnym, chmielowym smakiem i orzeźwiającym aromatem. Spektrum chmielowego charakteru rozciąga się od wyraźnej goryczki, po aromaty tropikalnych owoców. Książęce Złote Pszeniczne 0,0% to delikatnie goryczkowe piwo o subtelnym smaku. Pszenica nadaje piwu zbożowych aromatów i treściwej konsystencji, a lekkie, kwaskowe nuty smakowe gwarantują orzeźwienie. Wersje 0,0% idealnie wpisują się w profil swoich alkoholowych odpowiedników, stanowiąc uzupełnienie piwnego repertuaru marki Książęce.
– Jesteśmy podekscytowani wprowadzeniem bezalkoholowych wariantów do naszej kolekcji piw i otwarciem kolejnego rozdziału w historii marki Książęce. Warianty bezalkoholowe naszej marki dają konsumentom więcej okazji do cieszenia się smakiem naszych piw. IPA i Złote Pszeniczne 0,0% są skierowane przede wszystkim do osób, które już rozgościły się w świecie piw Książęce. Konsumentów, dla których ważny jest smak piwa, a identyfikują się z podejściem „Sober is the new sexy” jest coraz więcej -– chcemy, by oni również znaleźli coś dla siebie wśród naszych propozycji – mówi Maciej Kuś, brand manager Książęce.
Książęce IPA 0,0% i Złote Pszeniczne 0,0% Kompanii Piwowarskiej są już dostępne w sklepach w całej Polsce. 25 kwietnia startuje kampania reklamowa obejmująca emisję spotu w TV i mocne wsparcie komunikacyjne w Internecie.
Za koncepcję strategiczną i kreatywną odpowiada agencja Freundschaft, za reżyserię Marcin Filipek, za produkcję dom produkcyjny Dynamo, postprodukcję – Platige Image w kooperacji z Bros FX. Za realizację działań digital odpowiada agencja GONG.
***
Kompania Piwowarska jest liderem polskiego rynku piwa, z udziałem wolumenowym 36,1% (dane GUS, 2021), zatrudniającym ponad 2700 osób.
W trzech browarach: Browar Dojlidy Białystok (1768), Lech Browary Wielkopolski (1895), Tyskie Browary Książęce (1629), warzy piwa najchętniej wybierane przez Polaków: Żubr, Tyskie, Lech, a także Książęce, Hardmade, Captain Jack. Firma posiada w ofercie również piwa czeskie: Pilsner Urquell i Kozel, włoską markę Peroni Nastro Azzurro, piwa bezalkoholowe: Lech Free 0,0%, Tyskie 0,0%, Książęce 0,0%, Hardmade 0,0% oraz szeroki wybór piw smakowych.
Kompania Piwowarska realizuje cele zrównoważonego rozwoju określone w strategii Lepsza Przyszłość 2030 opartej na czterech filarach: Planeta, Ludzie, Portfolio i Profit m.in.: redukując emisję CO₂, minimalizując zużycie zasobów naturalnych, zamykając obieg opakowań, poddając odzyskowi blisko 100% odpadów powstających w procesie produkcji.
Kompania Piwowarska jest częścią Asahi Europe & International, należącej do japońskiej Grupy Asahi – silnej marki na globalnym rynku piwa, wyrobów spirytusowych i żywności.