Tyskie i Kanał Sportowy przedłużają współpracę.

 


Marka Tyskie i Kanał Sportowy przedłużają umowę o współpracy na kolejny rok. Przechodzenie na TY w programie HejtPark, na najpopularniejszym internetowym kanale o tematyce sportowej, uzyskało 70 milionów wyświetleń.

HejtPark – Przejdźmy na TY jest flagowym formatem Kanału Sportowego, w którym prowadzący wraz z gościem odbierają telefony od widzów i odpowiadają na ich pytania, również te niewygodne. HejtPark szybko zyskał dużą popularność, co potwierdzają wyniki wyświetleń.

Podczas pierwszego roku współpracy z marką Tyskie wyemitowano 162 odcinki programu. Gośćmi Krzysztofa Stanowskiego i innych prowadzących byli m.in.: Marcin Gortat, Kuba Wojewódzki, Zbigniew Boniek, Michał Wiśniewski i Joanna Jędrzejczyk. Wszystkie odcinki łącznie zostały obejrzane 70 milionów razy, a średnia liczba wyświetleń każdego z nich to ponad 400 tysięcy.

Współpraca obejmuje również inne formaty: HejtPark „pomeczowy”, specjalne wydania wyjazdowe – wspólną, z marką Tyskie, realizację programu z pubu w Tychach czy ogranie najważniejszych wydarzeń z życia reprezentacji Polski w piłce nożnej.

Umowa została przedłużona o kolejny rok i obejmuje wspólne formaty wideo i działania ambasadorskie oraz m.in. wyjazdowe odcinki HejtParku.

Współpraca Tyskiego Kompanii Piwowarskiej z Kanałem Sportowym jest realizacją strategii komunikacji marki związanej ze sportem i najważniejszymi dla kibiców wydarzeniami oraz platformą Przejdźmy na TY. W 2021 roku ukazał się spot reklamowy Tyskiego z udziałem Mateusza Borka, Karola Bieleckiego i polskich kibiców. W ten sposób marka podkreśliła, jak ważną rolę w łączeniu Polaków ponad podziałami pełni wspólne kibicowanie. Tyskie towarzyszyło kibicom także podczas meczów reprezentacji Polski w siatkówce i piłce nożnej. Za te działania marka została wyróżniona nagrodą Stowarzyszenia Sport Biznes Polska w kategorii „Kampania marketingowa 2021”.

Założony przez dziennikarzy: Mateusza Borka, Michała Pola, Tomasza Smokowskiego i Krzysztofa Stanowskiego Kanał Sportowy oficjalnie wystartował w marcu 2020 roku. W 2021 Kanał Sportowy subskrybowało 423 tysiąceużytkowników. Podczas 12 miesięcy współpracy z marką Tyskie, liczba uległa podwojeniu i aktualnie wynosi 817 tysięcy subskrybentów.

Za obecność marki Tyskie w Kanale Sportowym i działania komunikacyjne odpowiada Huta 19 im. Joachima Fersengelda.


Źródło : https://nowymarketing.pl/