Informacja dotycząca zwrotów za karnety.

 


Ostatnie wydarzenia są bardzo trudne zarówno dla hokeistów, jak i samych kibiców. Decyzją władz państwowych począwszy od 17 października imprezy sportowe odbywają się bez udziału publiczności. Bardzo brakuje nam Waszego dopingu na trybunach, ale wiemy, że zawsze możemy liczyć na wsparcie od Was. Niestety trudno powiedzieć ile potrwa „zamrożenie” trybun. W związku z tym klub GKS Tychy przygotował trzy opcje rekompensaty dla osób, które zakupiły karnety na sezon zasadniczy.

Opcja nr 1   Cegiełka na Klub

Przekazanie przez kibica środków zainwestowanych w karnet, jako cegiełkę na funkcjonowanie hokeja w Tychach – każdy taki gest z Państwa strony zostanie przez nas potraktowany jako wyraz wielkiego zaufania do klubu i będziemy niezmiernie wdzięczni za wybór właśnie takiego rozwiązania.

Wszystkie karnety nie tracą swojej ważności. W przypadku powrotu kibiców na trybuny, karnety dalej będą obowiązywać.

Opcja nr 2   Dostęp do transmisji meczów domowych na stronie PolskiHokej.tv

Uzyskanie KODU dostępu do meczów domowych GKS Tychy on-line na platformie PolskiHokej.tv (www.polskihokej.tv) w sezonie zasadniczym.

Instrukcja skorzystania z tej opcji

Osoby, które kupiły karnet poprzez stronę Ticketmaster.pl:

1)            Prosimy o sprawdzenie skrzynki e-mailowej. Każdy kibic otrzyma specjalny newsletter z Ticketmaster (newsletter zostanie wysłany na adres e-mail, jaki został podany przy zakupie karnetu)
Bardzo prosimy o sprawdzenie również skrzynki SPAM. Jeżeli nie otrzymali Państwo żadnej wiadomości ze strony Ticketmaster prosimy o kontakt na adres: karnety@tyski-sport.pl

2)            Newsletter będzie zawierał prośbę o wyrażenie zgody na przesłanie drogą elektroniczną KODU dostępu do transmisji na stronie PolskiHokej.TV. Każdy kibic, który jest zainteresowany tą opcją będzie musiał odpowiedzieć na przesłaną wiadomość. W przypadku zakupu kilku karnetów z jednego konta można wybrać różne rozwiązania (np. przy zakupie 5 karnetów istnieje możliwość wyboru jednego dostępu do transmisji i przekazania czterech cegiełek).

3)            Na informacje zwrotne Ticketmaster będzie czekał do 9 listopada. Kody będą rozsyłane drogą mailową 12 oraz 13 listopada. Przesłany KOD umożliwi oglądanie meczów domowych GKS Tychy, aż do końca sezonu zasadniczego 2020/2021.  (UWAGA! W przypadku wznowienia rozgrywek z publicznością udostępnione kody przestaną działać).

Osoby, które kupiły karnet bezpośrednio w kasie Klubu:

Prosimy o bezpośredni kontakt pod adresem karnety@tyski-sport.pl z informacją: Jestem zainteresowany uzyskaniem KODU dostępu do meczów na PolskaHokej.tv. Do wiadomości należy załączyć zdjęcie karnetu.

Opcja nr 3  Zwrot środków pieniężnych

Ostatnia możliwość to zwrot środków finansowych za zakup karnetu na podstawie dowodu zakupu. Kwota zwrotu zostanie obliczona na podstawie ilości spotkań, które odbędą się bez udziału publiczności (mecze bez publiczności od 25.10.2020).

Zwrot pieniężny odbędzie się w kasie Stadionu Miejskiego w Tychach. O dokładnym terminie poinformujemy w osobnym komunikacie, po zakończeniu sezonu zasadniczego 2020/2021.

* W przypadku zakupu karnetów przez zakłady pracy rozliczenia będą rozpatrywane indywidualnie.

Pragniemy jeszcze raz serdecznie podziękować za Państwa wyrozumiałość i cierpliwość w oczekiwaniu na rozwiązania dot. karnetów. Do szybkiego zobaczenia na trybunach Stadionu Zimowego!


Źródło : https://gkstychy.info/hokej/