Punkty Obsługi Klienta ZTM ponownie otwarte.
Około 40 Punktów Obsługi Klienta, które w dużej części zlokalizowane są w kioskach i centrach miast, zostało otwartych. Jest to wynik dużej liczby zapytań pasażerów o możliwość m.in. odbioru kart ŚKUP oraz zakodowania na nich biletów elektronicznych.
W trosce o pasażerów oraz pracowników POK, prowadzącemu usługę (mBank) zostały wskazane przepisy, które określają, jak należy prowadzić obsługę podróżnych w takich miejscach w czasie zagrożenia epidemicznego. Mimo powyższego apelujemy do zainteresowanych wizytą w POK o rozsądek oraz przestrzeganie odgórnie zalecanych wskazówek bezpieczeństwa, np. zachowanie odpowiedniej odległości między drugą osobą, czy też zakrywanie we właściwy sposób ust i nosa podczas kaszlu i kichania.
Punkty Obsługi Klienta to sieć ok. 40 punktów przygotowanych przez mBank do kompleksowej obsługi systemu ŚKUP. Można w nich m.in.:
- złożyć wniosek oraz odebrać spersonalizowaną kartę ŚKUP,
- odblokować kartę ŚKUP oraz ją zwrócić,
- składać reklamacje dotyczące działania karty ŚKUP oraz pieniądza elektronicznego,
- doładowywać kartę, kupować i kodować na karcie okresowe bilety elektroniczne, kodować ulgi,
- odebrać zamówioną spersonalizowaną kartę ŚKUP.
Z racji zagrożenia epidemicznego niektóre z POK mogą pracować w ograniczonym zakresie i być otwarte o innych niż standardowo godzinach.
Punkty POK w Tychach :
1. | TYCHY | ul. Towarowa 2c |
pn.-pt. od 9 do 19; sob. od 9 do 15 |
2. | TYCHY | ul. Grota-Roweckiego 53 | pn.-pt. od 8 do 18; sob. od 9 do 15 |
3. | TYCHY | al. Piłsudskiego 12 | pn.-pt. od 7 do 19; sob. od 7 do 14 |
Źródło : https://www.metropoliaztm.pl/