Uwagi dotyczące prawidłowego kodowania biletu na Karcie ŚKUP.

 


W związku z licznymi przypadkami błędnego kodowania biletu na Karcie ŚKUP, pragniemy przypomnieć zasady prawidłowego zakupu biletu.

1. Zasilenie Karty ŚKUP pieniądzem elektronicznym nie jest równoznaczne z zakupem biletu.

Samo posiadanie określonej kwoty na karcie nie oznacza posiadania określonego biletu długookresowego np. zasilenie Karty kwotą 126 zł nie jest równoznaczne z posiadaniem biletu 30 -dniowego w cenie 126 zł – konieczne jest zakodowanie konkretnego biletu. Dodatkowo przypominamy o maksymalnym saldzie dostępnych środków na karcie, który wynosi 500 zł. Dokonywanie kolejnych zasileń, po przekroczeniu wymienionego limitu uniemożliwia zapisania transakcji na Karcie ŚKUP.

Bilety można kupić w Punktach Obsługi Klienta, Punktach Obsługi Pasażera, punktach sprzedaży wyposażonych
w moduły obsługujące system ŚKUP, automatach biletowych ŚKUP oraz za pośrednictwem Portalu Klienta.

2. Zakup biletu przez Internet.

Istnieje możliwość zakupu biletu przez internet za pośrednictwem Portalu Klienta (kartaskup.pl).

Uregulowania płatności za zakupiony bilet, można dokonać z indywidualnego konta bankowego autoryzując elektroniczny przelew bankowy. Na Portalu Klienta nie można płacić środkami zgromadzonymi na Karcie ŚKUP.
Po dokonaniu zakupu, bilet pojawi się na naszej karcie po upływie co najmniej trzech godzin.

UWAGA! Bilet zakupiony za pośrednictwem Portalu Klienta wymaga aktywacji.

Jest ona możliwa w Punkcie Obsługi Klienta, Punkcie Obsługi Pasażera, Stacjonarnym Automacie Doładowania (SAD), Punkcie Sprzedaży lub kasowniku.

Powtarzający się brak aktywacji kolejnych zakodowanych biletów stanowi znaczne obciążenie dla systemu i wydłuża czas realizacji dokonywanych operacji.


Źródło : https://www.mzk.pl/