Trzy miliony klientów w Gemini Park Tychy.
Blisko 50 proc. odwiedzających Gemini Park Tychy to osoby spoza samych Tychów. Od otwarcia 21 marca br. do końca października odwiedziło ją już blisko 3 miliony osób.
– Obserwujemy stabilny wzrost footfall, który daje dobre prognozy nie tylko na ten rok, ale także na 2019. Wyraźnie widzimy, jak z miesiąca na miesiąc przybywa klientów, ale także jak rośnie odsetek osób, które wracają do nas regularnie zakupy – mówi Anna Malcharek, dyrektor zarządzająca Gemini Holding.
– To spory sukces obiektu, bo w nieco ponad pół roku udało się stworzyć i utrzymać trend zwyżkowy w footfall, ale także zdobyć spore grono lojalnych klientów, dla których staliśmy się galerią pierwszego wyboru, konkurencyjną w stosunku do podobnych obiektów np. w Katowicach – dodaje.
Rośnie zasięg
Od otwarcia centrum handlowe systematycznie zwiększa także swój zasięg. Z danych systemu parkingowego, który sczytuje tablice rejestracyjne, wynika, że już blisko 50 proc. klientów galerii jest spoza Tychów.
– Lokalizacja i skomunikowanie galerii, ale także regionalny potencjał sprawiają, że przyciąga ona dziś nie tylko tyszan, ale także mieszkańców kilkudziesięciu ościennych miejscowości. Coraz częściej pojawiają się u nas klienci z Mysłowic, Pszczyny, Oświęcimia, ale także Katowic – mówi Tomasz Misztalewski, dyrektor Gemini Park Tychy.
– W tym gronie są zarówno osoby, które docelowo wybierają galerię np. ze względu na konkretne sklepy dostępne w galerii, jak również pracownicy kilkunastu dużych zakładów produkcyjnych działających w Tychach. Nie brakuje także przejezdnych poruszający się na sąsiadującej z galerią trasie łączącej Śląsk z Podbeskidziem – wyjaśnia.
W efekcie, jak szacują przedstawiciele galerii, w promieniu do 30 minut galeria obejmuje dziś swoim zasięgiem nawet 1,5 miliona osób. – Działamy dziś na sporym rynku i pominąwszy Katowice w otoczeniu o niskim nasyceniu powierzchnią handlową. Dzięki temu dla kilkunastu sąsiadujących miast, w których nie ma podobnych obiektów jesteśmy dziś głównym ośrodkiem handlowym – dodaje Misztalewski.
W galerii można dziś znaleźć blisko 130 sklepów, punktów usługowych i restauracji. Swoje sklepy mają tutaj znane polskie i zagraniczne sieci, na czele z TK Maxx, H&M, Reserved, Cropp, Diverse, Sinsay, Mohito czy Medicine. W sumie na szeroko pojętą modę przypada tutaj 45 proc. oferty.
W galerii działa także 11 restauracji.
Źródło : http://www.propertynews.pl/