Tyskie pokazuje, że są wybory, które łączą.

 


W miniony weekend odbyły się wybory samorządowe, którymi od wielu miesięcy żyła cała Polska. Jedną z marek, które w swojej komunikacji nawiązały do tego ważnego społecznie wydarzenia, jest Tyskie. Z soboty na niedzielę na ulicach pięciu polskich miast – Gdańska, Warszawy, Krakowa, Wrocławia i Katowic – pojawiły się billboardy z hasłem „Są wybory, które łączą. Przejdźmy na TY”, będącym osadzonym w konwencji najnowszej kampanii marki komentarzem do sztuki wybierania. 

To kolejna, tym razem kontekstowa,   odsłona nowej kampanii marki Tyskie, prowadzonej pod hasłem „Przejdźmy na TY”. W ramach niej marka zachęca Polaków do poszukiwania tego, co ich zbliża, na przekór wszystkim różnicom, jakie na co dzień dzielą nas zarówno jako społeczeństwo, jak i w wymiarze osobistym. Wybory samorządowe – moment, w którym do głosu dochodzą odmienne poglądy i stanowiska – stał się dla marki doskonałą okazją do przypomnienia, że  istnieją również takie wybory, które łączą. Tyskie, najbardziej popularne i demokratyczne polskie piwo, przy którym codziennie spotykają się tysiące Polaków, po to, by rozmawiać, poznawać się i przechodzić „na TY” ma moc budowania więzi ponad podziałami.

Eksponowane przez najbliższy miesiąc billboardy to część szeroko zakrojonej kampanii Tyskiego, która ma zachęcać Polaków do otwierania się na innych oraz budowania relacji mimo np. odmiennych poglądów.

30-sekundowa reklama Tyskiego „Przejdźmy na TY”, rozpoczynająca komunikację platformy strategicznej, zadebiutowała w ogólnopolskiej telewizji 24 września. Za działania związane z kampanią odpowiadają: agencja Bardzo – kreacja i przygotowanie spotu TV,  OTO Film – produkcja, duet Konqubinat – reżyseria,  dom mediowy Zenith – planowanie i zakup mediów, Tailor Made PR – działania PR, agencja Gong – digital. Niestandardowe działanie OOH to jeden z elementów szeroko zakrojonej kampanii, która obejmuje również aktywacje w online i offline.


Źródło : https://www.kp.pl/