Poznajcie najgorętszą piwną nowość Kompanii Piwowarskiej – Captain Jack.
Na sklepowych półkach pojawiła się nowość od Kompanii Piwowarskiej. Piwo o smaku rumu, inspirowane pełnym przygód pirackim światem. Captain Jack to propozycja dla wszystkich, którzy lubią przełamywać rutynę i sięgać po to, co nieznane. Adresowane do młodych ludzi, dzięki swojemu towarzyskiemu charakterowi na pewno stanie się gwiazdą spotkań w gronie znajomych.
Z ulubionego trunku piratów, Captain Jack zaczerpnął aromaty rumowo-korzenne i zrównoważył je z rześkimi, cytrusowymi nutami. Wyrazisty smak piwa sprawia, że jest ono ciekawą alternatywą dla alkoholowych drinków. Najlepiej podawać je z limonką lub cytryną, które doskonale komponują się z aromatem rumu.
24 września br. w ogólnopolskiej telewizji został wyemitowany pierwszy 10-sekundowy spot, będący zapowiedzią imprezowych przygód, które zaczyna Captain Jack. Jego kontynuacją będzie pełna, 30-sekundowa wersja, która pokaże pełen zabawy świat marki i zachęci do spotkań z Captain Jackiem. Nowość od Kompanii Piwowarskiej adresowana jest do młodych osób, które lubią przełamywać rutynę
i świetnie czują się w imprezowych klimatach. Sprawia, że miłośnicy piwa mają odwagę porzucić utarte ścieżki oraz ruszyć w rejs pełen zabawy i niezapomnianych wrażeń. Bohaterem komunikacji nowej marki jest charyzmatyczna, lekko zadziorna papuga – Captain Jack, która pojawia się zawsze, gdy ktoś otwiera piwo. Wyzwala w ludziach piracką naturę, inspirując do poszukiwania przygód i wyruszenia w nieznane.
Kampania promocyjna Captain Jack wystartowała we wrześniu, a jej kulminacja i najmocniejsze wsparcie przewidziane jest na październik i powrót studentów na uniwersytety. Obejmie ona: spot telewizyjny, działania w digitalu i social mediach, atrakcyjne murale oraz emisję spotu w kinach. Za przygotowanie 10- i 30-sekundowego spotu odpowiada agencja Bardzo, produkcję – studio filmowe Dynamo, postprodukcję – Platige Image. Aktywację w digitalu prowadzi agencja Hand Made, zakupem i planowaniem mediów zajmuje się dom mediowy Zenith, komunikacją PR – Tailor Made PR. Za opakowania odpowiedzialna jest agencja Mango Design. Projekty materiałów POS zostały wypracowane przez Mango Design oraz Prism Studio.
Źródło : www.kp.pl