„Przejdźmy na Ty” w reklamach piwa Tyskie.
Ruszyła kampania reklamowa piwa Tyskie (produkowanego przez Kompanię Piwowarską) oparta na nowym formacie kreatywnym pod hasłem „Przejdźmy na Ty”. Akcję przygotowały i realizują firmy marketingowe Bardzo, OTO Film, Zenith, Tailor Made PR i Gong.
Spot z kampanii pokazuje osoby, które w różnych sytuacjach życiowych przechodzą ze swoimi rozmówcami na „ty”, stukając się kuflami, kubkami, puszkami lub butelkami z piwem Tyskie. Podsumowuje to hasło „Przejdźmy na Ty”.
– Nowa platforma komunikacji to wyraz naszej wizji długookresowej. Zauważyliśmy, że dzisiejszy świat jest pełen podziałów i różnic. Dzielą nas poglądy, gusta, technologia, status społeczny… Tymczasem piwo od zawsze było tym co nas zbliża. Tyskie, to najbardziej demokratyczny gatunek piwa i wzór polskiego lagera, przy którym codziennie setki tysięcy Polaków spotykają się, by porozmawiać i spędzić czas – bez sporów i waśni. Jesteśmy paliwem socjalnym i tak widzimy naszą rolę w kategorii piwnej. Nowa platforma „Przejdźmy na Ty” jest tego kwintesencją – opisuje Tycjan Lewandowski, dyrektor marki Tyskie.
Wiosną br. Tyskie było promowane pod hasłem „Tyskie otwiera nas”. Natomiast przy okazji piłkarskich mistrzostw świata realizowana była kampania marki pod hasłem „Trzymamy Tyskie za zwycięstwo” z udziałem Zbigniewa Bońka.
Nowa akcja reklamowa obejmuje telewizję oraz internet (m.in. social media).
Kreacją kampanii zajęła się agencja Bardzo. Spot wyreżyserował duet Konqubinat, a wyprodukował dom produkcyjny OTO Film. Za aktywności w internecie odpowiada agencja Gong, za planowanie i zakup mediów – dom mediowy Zenith, a za działania public relations – agencja Tailor Made PR.
Źródło : https://www.wirtualnemedia.pl/