Gemini Park Tychy nagrodzone w Wielkiej Brytanii.

 


Gemini Park Tychy został tegorocznym zwycięzcą prestiżowej nagrody The EuropeanPropertyAwards w kategorii „retaildevelopment for Poland”. Międzynarodowe jury, w którym zasiedli m.in. członkowie brytyjskiej Izby Lordów, doceniło zarówno pomysł na galerię, jego ofertę, ale także m.in. rozwiązania w zakresie ekologii.

Gemini Park Tychy spodobał się w Wielkiej Brytanii. Centrum handlowe znalazło się w bardzo wąskim gronie najlepszych europejskich inwestycji w 2018 roku, zgarniając dla siebie prestiżową nagrodę The EuropeanPropertyAwards w kategorii „retail development for Poland”!

Jury, w którym zasiada aż 80 międzynarodowych ekspertów z branży nieruchomości, doceniło galerię jako całość, zwracając szczególną uwagę m.in. na jakość projektugalerii, dobraną do lokalnego rynku rodzinną ofertę, nowoczesną aranżację wnętrz i zastosowane innowacje.

Pod lupę eksperci wzięli także śląski rynek, na którym działa galeria, wdrożone rozwiązania z zakresu zrównoważonego rozwoju, a także udogodnienia dla klientów, w tym m.in. niezwykle przestronny parking. Uwagę zwróciła także innowacja galerii – podświetlana LED-ami fasada budynku, jedyna taka w Polsce. Spodobał się także oryginalny pomysł na strefy relaksu i food court, wypełnione meblami światowych designerów.

– Dla jurorów przygotowaliśmy aż 120-stronnicową opowieść o obiekcie. Zależało nam na tym, aby każdy z oceniających poczuł się tak, jakby był u nas przynajmniej raz. Pokazaliśmy więc miasto Tychy, otoczenie galerii, wnętrze, a także każdy jej najmniejszy zakamarek. Efekt? Jesteśmy dziś w gronie najlepszycheuropejskich centrów handlowych – komentuje Anna Malcharek, dyrektor zarządzający Gemini Holding, właściciela Gemini Park Tychy.

Ale to nie koniec. Gemini Park dzięki nagrodzie może teraz także powalczyć o kolejną, tym razem o The International PropertyAwards, mierząc się z galeriami z całego świata.

– To wyróżnienie, które jest ukoronowaniem 3 lat ciężkiej pracy nad galerią, jej ostatecznym kształtem, ofertą, tym, jak ma być postrzegana przez klientów. To także niezły motywator, aby dalej ten projekt rozwijać, umacniać i pielęgnować. Kolejne pomysły już są, w tym m.in. plany rozbudowy tyskiej inwestycji – zapowiada Malcharek.

Gemini Park Tychy to najnowsze, trzecie centrum handlowe w portfolio krakowskiego dewelopera Gemini Holding. Liczący sobie 36,6 tys. m kw. obiekt wypełnia dziś blisko 130 sklepów, restauracji i punktów usługowych. Swoje sklepy mają tutaj polskie i zagraniczne marki m.in. H&M, TK Maxxx, Deichmann, Reserved, Cropp, Mohito, Douglas, Wittchen, Orsay, Calzedonia, Sinsay, House, Inglot, Rossmann iJysk.

Nowoczesną strefę food court wypełnia natomiast 10 najemców, w tym m.in. McDonald’s, KFC, Grycan, Olimp i Companieros.  Ta część galerii może pomieścić aż 600 gości!Sama galeria została tak zaprojektowana, aby wpisywać się w zastane otoczenie, zrastając się z tkanką miasta. W projekcie wnętrz postawiono natomiast na unikalną aranżację.

W Gemini Park można znaleźć aż 11 stref wypoczynku. Każdą z nich wypełniono meblami sław światowego designu. W galerii można znaleźć dziś meble projektu m.in. Ronana&ErwanaBouroullec, Charlesa & Raya Eames, Edwarda Barber &JayaOsgerby, HellaJongeriusa czy Jaspera Morrisona.

Drogi i kierunki w obiekcie oznaczono natomiast systemem wayfinding nowej generacji, tworząc czytelną dla klienta przestrzeń. Galeria posiada także liczna udogodnienia dla zmotoryzowanych np.  liczący sobie 1100 miejsc postojowych parking ze specjalnymi miejscami dla rodzin.

Galeria dba także o komfort klienta. Przestrzenie publiczne galerii spełniają wysokie wymagania akustyczne. We wnętrzach zastosowano oświetlenie barwą zbliżoną do naturalnego, przez co nie razi ono i nie męczy wzroku. Zastosowano także wentylację i klimatyzację stworzoną w oparciu o nowoczesne urządzenia. Gemini Park jest także eko, czego dowodem jest przyznany certyfikat BREEAM In Use z wynikiem „doskonały”.