Oferta wyposażenia wnętrz przyciąga do Gemini Park Tychy.

 


Galerie handlowe kładą coraz większy nacisk na rozwój unikalnej lokalnie oferty wyposażenia wnętrz, zapraszając do współpracy zarówno duże sieci i markety, jak również nowe koncepty. Nie inaczej jest w nowo otwartym Gemini Park Tychy, gdzie obok znanych marek, pojawili się także ze swoimi konceptami rynkowi debiutanci.

Obiekt zostanie zaprezentowany podczas jesiennej edycji Shopping Center Forum 2018 CEE Exhibition&Conference już 26-27 września 2018 r. w Warszawie.

Polacy się urządzają i wydają coraz więcej na wyposażenie mieszkań i domów. W efekcie częściej i chętniej odwiedzają sklepy np. z dekoracjami, meblami czy tkaninami. Te w ostatnich latach dynamicznie się rozwijają, zajmując coraz większe powierzchnie w galeriach. Także same centra handlowe chętniej zapraszają do współpracy marki z sektora „home”. Powód?

– Rozwój w galerii oferty wyposażenia wnętrz znacznie poszerza grono jej klientów. Przede wszystkim o osoby w wieku 20-40 lat, które właśnie się urządzają, a także o całe rodziny. Przyciągają przede wszystkim rozpoznawalne marki polskie i zagraniczne, ale także nowe, ciekawe koncepty np. z wyposażeniem w stylu skandynawskim lub meblami znanych designerów – zauważa Tomasz Misztalewski, dyrektor Gemini Park Tychy.

– Obecność unikalnej oferty sprawia, że klienci znajdują jeszcze jeden ważny powód do odwiedzania galerii. To nie tylko generuje dodatkowy ruch, w tym zakupy docelowe ze względu na obecność np. konkretnej marki wnętrzarskiej, ale także zatrzymuje pozostałych klientów, wydłużając czas jaki spędzają na zakupach – dodaje.

Nic więc dziwnego, że interesująca dla lokalnego rynku oferta wyposażenia wnętrz była jednym z priorytetów leasingowych dla niedawno otwartego w Tychach Gemini Park. Tam najemcy z segmentu „home” wynajęli łącznie już ponad 4,1 tys. mkw. z 36,6 tys. m kw. jakimi dysponuje galeria.

W centrum handlowym działa obecnie aż 7 salonów z wyposażeniem wnętrz. Na swój lokal zdecydowały się tutaj zarówno dobrze znane marki m.in. Home&You i rosnąca w kraju sieć marketów Pepco, jak również debiutująca na Śląsku marka Homla czy multibrand Home&Deco z meblami i dekoracjami projektu designerów z całego świata.

Sklepy o znacznej powierzchni  zajęły natomiast duński Jysk (1110 mkw.) – największy najemca z tego segmentu oraz polskie marki Komfort (665  mkw.) i sąsiadujący z nim Komfort Łazienki (470 mkw.). Te 3 wybrały w Gemini lokale w położonym na poziomie 0 retail parku, w sąsiedztwie m.in. RTV Euro AGD i Fabryki Formy.

– Oferta z jaką pod koniec marca weszliśmy na rynek jest świeża i zróżnicowana, dająca klientom wiele możliwości robienia zakupów. Z jednej strony mocno koncentruje się ona na modnych dekoracjach dla domu, z drugiej strony pozwala na przeprowadzenie remontu i kompleksowe urządzenie się od łazienki, przez kuchnię po salon.  Dajemy więc klientom możliwość zrobienia kompleksowych zakupów dla domu w jednym miejscu, wypełniając przy okazji lukę, jaka od lat była na tutejszym rynku – dodaje.

Wypełnienie rynkowej luki w Tychach przynosi już efekty. Sklepy z wyposażeniem są dziś jednymi z najchętniej odwiedzanych w Gemini Park, a sama galeria notuje bardzo dobre wyniki footfall, będące udziałem m.in. z pomysłem dobranej oferty „home”. Tylko od otwarcia 21 marca do połowy czerwca centrum handlowe odwiedziło już ponad milion osób. Dziennie zakupy robi tutaj średnio kilkanaście tysięcy klientów,  nie tylko z Tychów, ale także z Katowic i miast ościennych.

– Oferta wyposażenia wnętrz jest dziś jednym z tych elementów, który przyciąga do nas na zakupy całe rodziny, zwłaszcza te, które dopiero się urządzają lub kupują mieszkanie. Kompaktowość galerii pozwala im na zrobienie zakupów związanych z aranżacją w jednym miejscu. Co więcej daje im także możliwość kupna elektroniki i sprzętu AGD, a także skorzystania z usług niezbędnych dla domu np. wyboru dostawcy energii lub internetu. To czyni nas jedną z najbardziej przyjaznych dla domu galerii w regionie – mówi Tomasz Misztalewski.


Źródło : https://retailnet.pl/