Gemini Park Tychy: otwarcie było dużym sukcesem. Blisko 155 tys. klientów w 5 dni.

 


Czy Gemini Park Tychy będzie najchętniej odwiedzaną galerią w tej części woj. śląskiego? Wyniki otwarcia na to wskazują. Właściciel galerii już dziś mówi o dużym sukcesie nowej inwestycji!

5 dni sukcesu Gemini Park

Działająca zaledwie tydzień najnowsza galeria z portfolio Gemini Park notuje spore sukcesy na regionalnym rynku. Tylko w ciągu trwającego 5 dni otwarciapierwsze tak duże centrum handlowe w Tychach odwiedziło blisko 155 tys. osób.  Wśród klientów znaleźli się zarówno mieszkańcy Tychów, z myślą, o których powstał obiekt, jak również mieszkańcy kilkunastu miast i miejscowości ościennych, a nawet Katowic.

Bardzo dobrze wypadły poszczególne dni. Pierwszego dnia galerię odwiedziło blisko 30 tys. osób, a kolejne 5,5 tys. retail park z salonami m.in. Komfort i Jysk i studiem fitness Fabryka Formy.Z kolei pierwszy weekend Gemini Park Tychy zamknęło z frekwencją sięgającąblisko 72 tys. klientów – i to z podobnymi wynikami w sobotę oraz niedzielę.

Debiut Gemini Park w Tychach był jednym z najmocniejszych w ostatnich latach na Śląsku.Po środowym otwarciu, kiedy następnego dnia nieco powinien okrzepnąć ruch, notowaliśmy przyrost aż do niedzieli, ze świetnym weekendem i dobrym otwarciem kolejnego tygodniamówi Anna Malcharek, dyrektor zarządzająca Gemini Holding.

Bardzo dobra frekwencja otwarcia pokazuje także ciekawe zjawisko. W 5 dni galerię odwiedziło więcej mieszkańców niż mają same Tychy!  –Teraz widać, jak bardzo była to wyczekiwana galeria i jak bardzo brakowało takiej oferty i takiego obiektu w mieście. Zainteresowanie mieszkańców zakupami było w czasie otwarcia ogromne– dodaje.

Oferta stała się magnesem

Zdaniem przedstawicieli galerii wpływ na sukces miała przede wszystkim oferta i pomysł na galerię. – Sklepy stały się magnesem przyciągającym tyszan.Nasza oferta została tak zaprojektowana, aby była możliwe najbardziej dopasowana do lokalnego rynku z opcją jej dalszego rozwoju. Skupiliśmy się więc na doborze marek znanych i popularnych, a także na markach, których w Tychach dotąd nie było, a po które nasi klienci musieli jeździć np. do Katowicach. To sprawiło, że staliśmy się konkurencyjni– mówi Tomasz Misztalewski, dyrektor Gemini Park Tychy.

Galeria Gemini Park Tych to docelowo blisko 130 sklepów, restauracji i punktów  usługowych. Około 10% powierzchni wciąż czeka komercjalizacja. W tym celu prowadzone są zaawansowane negocjacje. Jednocześnie galeria już dziś zapowiada dalszą rozbudowę i m.in. powstanie kina, kolejnych restauracji i części rozrywkowej. – To projekt o bardzo dużym potencjale, a pomysł galerii rodzinnej z kompaktową ofertą spodobał się mieszkańcom, którzy poczuli się jak u siebie. Tychy przez lata były jednym z nieliczny śląskich miast powyżej 100 tys. mieszkańców bez własnej galerii. Dziś jest wola samego rynku, aby obiekt się rozwijał. Otwarcie, jakie mamy za sobą tylko utwierdziło nas w przekonaniu, że jest to udana inwestycja – mówi Anna Malcharek.

Ale nie tylko sklepy przypadły do gustu – zaznacza dyrekcja galerii. – Klientom spodobało się także samo wnętrze galerii. Słyszeliśmy głosy, że jest przytulne, domowe, nowoczesne. Dowodem na to były pełne strefy wypoczynku i strefa food court, punkty pomyślane jako przestrzenie spotkań, spędzania czasu wolnego i wypoczynku – mówi Tomasz Misztalewski.

Gemini Park Tychy to jedna z najnowocześniejszych galerii w Polsce i pierwsza tak duża w Tychach. Liczący sobie 36,6 tys. m kw. obiekt położony jest w bezpośrednim sąsiedztwie uczęszczanej trasy DK1 łączącej m.in. Śląsk z Podbeskidziem, zaledwie 3,5 km od ścisłego centrum miasta.Blisko 40 proc. oferty galerii stanowi szeroko rozumiana moda. Portfolio marek obejmuje zarówno znane polskie, jaki zagraniczne marki, w tym m.in. H&M, TK Maxx, Reserved, Vistula, Wólczanka, Bytom, Top Secret, Cropp, Mohito, Sinsay, House, Kubenz, Quiosque, Big Star, Lavard, Diverse, Medicine, Monnari, Pako Lorente, Szachownica, Calzedonia, Gatta, Orsay, Lee/Wrangler/Levi’s, Apart, W.Kruk, By Dziubeka, Swiss, Time Trend, Yes, CCC, Deichmann, Ochnik, Ryłko, Wittchen, Wojas. Ofertę wyposażenia wnętrz wypełniają marki: Komfort, Komfort Łazienki, Jysk, Home&Deco, Home&You, Pepco oraz debiutująca Homla. Z kolei w segmencie zdrowia i urody działają: Douglas, Endorphine, Hebe, Inglot, Rossmann, Vision Express, Yves Rocher i Ziaja. Segment kultury to Empik, Kolporter i Świat Książki, a dla dzieci Smyk i Coccodrillo. Usługi  w Gemini Park to aż 22 punkty, m.in. Fabryka Formy, salony Orange, T-Mobile, Play, Plus, Poczta Polska, Maxi ZOO, Tauron, Itaka, Rainbow Tours czy E-Smoking World. Operatorem spożywczym galerii jest supermarket Piotr i Paweł. W centrum handlowym znajduje się także 10 restauracji i kawiarni, w tym KFC, McDonald’s, City Kebab, Czas na herbatę, Grycan, Lodomania, Olimp, Słodka Małpa, Companieros i Thai Express.