Kiedy otwieramy Tyskie, Tyskie otwiera nas – ruszyła nowa kampania marki.
Tyskie wystartowało z nową kampanią i odświeżoną identyfikacją wizualną. 5 marca br. swoją premierę miał spot reklamowy podkreślający społeczny aspekt marki, która w swoim DNA ma integrowanie piwoszy wokół wspólnych pasji i działań. Łączenie ludzi, będące nieodzownym elementem tożsamości Tyskiego, stało się osią nowej komunikacji piwa.
W najnowszym spocie można zauważyć zmieniony wygląd dwóch zasadniczych elementów – logotypu i charakterystycznej dla marki korony, które łączą tradycję z współczesnością. Nowa wersja zachowała typową dla Tyskiego biało-czerwoną kolorystykę, zyskała natomiast prostszą i lżejszą formę. Odświeżona identyfikacja wizualna Tyskiego Gronia pojawi się wszędzie tam, gdzie piwosz ma kontakt z marką – na butelkach, puszkach i opakowaniach zbiorczych, a także stopniowo na materiałach POS czy wyposażeniu lokali gastronomicznych. Ma przypomnieć odbiorcom, że historia Tyskich Browarów Książęcych związana jest z tradycją spotkań już od czterech wieków.
– Przez ostatnie dwa lata piwosze kojarzyli Tyskie z przygodami Mecenasa i Mazura, których konwencja i poczucie humoru inspirowane były bohaterami filmu „CK Dezerterzy”. Zadaniem nowego spotu i zmiany komunikacji wizualnej jest podkreślenie wieloletniej historii, która stoi za pozycją Tyskiego jako klasyka wśród piw. KampaniaKiedy otwieramy Tyskie, Tyskie otwiera nas ma na celu powrót do korzeni marki, która od lat kojarzona jest z jednoczeniem ludzi – mówi Szymon Skoczylas, Senior Brand Manager z Kompanii Piwowarskiej.
30-sekundowa reklama Tyskiego 5 marca została zamieszczona na profilu marki na Facebooku, zaś tydzień później zadebiutowała w TV. Komunikacja prowadzona będzie również na kanałach digital oraz social media. Za kreację i przygotowanie spotu TV odpowiada agencja Bardzo, spot wyreżyserował duet Konqubinat. Za planowaniem i zakupem mediów stoi dom mediowy Zenith, nową identyfikacją wizualną – agencja BNA, działaniami PR – Tailor Made PR, zaś obsługą digital zajmuje się Hand Made.
Źródło : https://www.kp.pl/