„Ty wybierasz” – nowy spot marki Książęce [wideo]

 


Warto zejść z utartych ścieżek, aby podążać własną drogą – przekonuje nowy spot piwa Książęce. Bohaterami jesiennej kampanii marki pod hasłem „Ty wybierasz” znów są Książę i Tomasz. Jednak tym razem spot zaskakuje zupełnie nową dla Książęcego koncepcją i estetyką.

4 września swoją premierę ma nowa reklama marki Książęce, w której Książę i jego syn Tomasz rywalizują z grupą motocyklistów. Protagoniści decydują się zboczyć z wytyczonego szlaku, wybierają niestandardowy sposób, by dotrzeć do celu, gdzie czeka ich nagroda. W tle tych zmagań rozbrzmiewa klasyczny, rockowy przebój „Born to be wild”.

Tym samym spot staje się metaforą życiowych wyborów, zachęca, by nie poddawać się presji, być wiernym sobie i swoim wartościom, nawet jeśli oznacza to działanie niekonwencjonalne, a nawet nieco szalone. Butna postawa drużyny Hrabiego zostaje skonfrontowana z innowacyjnym sposobem myślenia Księcia, jego pewnością siebie, a zarazem skromnością płynącą z doświadczenia życiowego. Triumf bohaterów jest w równym stopniu zasługą niezwykłej maszyny skonstruowanej przez Księcia co inwencji i odważnych decyzji.

– Wcześniejsze spoty, przedstawiające poszczególne warianty kolekcji, poprzez swoją formułę służyły szerzeniu kultury piwnej, miały niemal charakter edukacyjny. Natomiast tym razem postawiliśmy na rozmach, dynamikę i emocje – mówi Michał Kuczyński, dyrektor marki. – Podkreślamy to, że Książęce daje piwoszom wybór, możliwość odnalezienia swojego ulubionego smaku w świecie piw, co oddaje hasło „Ty wybierasz”. Doceniamy indywidualizm i niezależność, a co najważniejsze – poprzez kolekcję Książęcego umożliwiamy jej wyrażanie – dodaje Magdalena Mączka-Chomczyk, menedżer marki Książęce.

30-sekundowy spot „Ty wybierasz” jest elementem jesiennej kampanii promocyjnej marki Książęce, realizowanej w kanałach TV i digital. Autorem platformy kreatywnej jest agencja Ogilvy & Mather, za produkcję filmu odpowiada TANK, a postprodukcje – Platige Image. Działania w kanale digitalowym prowadzi agencja Lubię to. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith Optimedia Group.