Ruszyła rekrutacja pracowników do działu obsługi klienta w Wodnym Parku Tychy.

 


Ruszyła rekrutacja pracowników do działu obsługi klienta w Wodnym Parku Tychy. Zatrudnienie w obiekcie znajdzie co najmniej 20 osób. Zgłoszenia można wysyłać do 18 sierpnia br.

Nowozatrudnieni pracownicy  będą odpowiedzialni za kilka stref: kas, saun, wellness, Edukatorium. Będą oni osobami „pierwszego kontaktu” z klientem. Do ich zadań będzie należała bieżąca obsługa poszczególnych części obiektu, aktywna współpraca z innymi działami oraz wspieranie managera aquaparku w realizacji ogólnej strategii. Najbardziej pożądanymi cechami przyszłych pracowników są  zaangażowanie, kreatywność i chęć tworzenia przyjaznej atmosfery nowopowstałego obiektu.

– Zależy nam, by pracownicy zajmujący się obsługą klienta wyróżniali się wysoką kulturą osobistą, umiejętnością pracy w zespole i współpracy ze wszystkimi klientami. To podstawowe cechy, które każda z tych osób musi posiadać – mówi Zbigniew Gieleciak, Prezes RCGW S.A., inwestora Wodnego Parku Tychy – Nieoceniona będzie również dokładność i komunikatywność – dodaje.

Praca na tym stanowisku będzie realizowana w systemie dwuzmianowym, przez 7 dni w tygodniu. Dodatkowo by zminimalizować uczucie znużenia, pracownicy będą rotowali pomiędzy poszczególnymi strefami.

Inwestor obiektu, spółka RCGW S.A. gwarantuje dla wszystkich zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, pakiet szkoleń, możliwość rozwoju zawodowego oraz motywacyjny system wynagrodzeń.

Zgłoszenia (CV oraz list motywacyjny) można wysyłać do 18 sierpnia br. pocztą elektroniczną na adres rcgw@rcgw.pl.

Szczegóły rekrutacji – http://bit.ly/2uFRygB


Źródło : http://www.parkwodnytychy.pl/