Problemy z zakupem biletów MZK Tychy w kioskach RUCH S.A.
Z przykrością informujemy, że w ostatnich dniach wystąpiły problemy z zaopatrzeniem w bilety w kioskach należących do sieci dystrybucyjnej firmy RUCH S.A. W kioskach tych brakuje zarówno biletów jednorazowych jak i okresowych. Podjęliśmy interwencję w tej sprawie w centrali firmy RUCH S.A.
Niestety MZK w Tychach nie może bezpośrednio zaopatrywać kiosków RUCH S.A. w bilety.
Prosimy, aby do momentu usunięcia niedogodności przez firmę RUCH S.A., zaopatrzyć się w większą ilość biletów jednorazowych w innych kioskach lub o ile to możliwe dokonywać zakupów biletów przez telefon komórkowy (moBILET, SkyCash), Internet (GoPay) lub w jednym ze 120 automatów biletowych zlokalizowanych na całym obszarze obsługiwanym przez MZK Tychy (http://www.mzk.pl/nowe-automaty-biletowe/). Bilety są również dostępne u kierowców autobusów i trolejbusów.
Jednocześnie uprzejmie informujemy, że wszystkie bilety są dostępne w ciągłej sprzedaży w punktach sprzedaży MZK tj.:
– Centrum Obsługi Pasażerów (Al. Piłsudskiego 12) w godzinach 6:00 – 19:30,
– Kolektura Biletowa (Hotelowiec ul. Bocheńskiego 4) w godzinach 8:00 – 15:30.
Źródło : http://www.mzk.pl/