Sesja zdjęciowa tyskich hokeistów ze zwierzętami.

 


To prawdopodobnie pierwsza taka kampania na świecie. Na tafli Stadionu Zimowego w Tychach odbyła się wyjątkowa sesja. W rolach głównych wystąpili hokeiści GKS Tychy oraz zwierzęta. Hasło przewodnie kampanii organizowanej przez Tyski Sport S.A. oraz Miejskie Schronisko dla Zwierząt w Tychach brzmi -„Nie zostawiaj zwierząt na lodzie”.

 GKS Tychy jest marką rozpoznawalną w całym kraju. Postanowiliśmy wykorzystać wizerunek naszych hokeistów do akcji promującej podopiecznych Schroniska Miejskiego. Liczymy, że dzięki tej kampanii przekonamy ludzi do adopcji- mówi Grzegorz Bednarski, prezes Tyski Sport S.A.

 Zwracamy także uwagę na bardzo poważny problem. Hasło przewodnie-„Nie zostawiaj zwierząt na lodzie” nie jest przypadkowe. Cały czas słyszymy w mediach o porzucaniu zwierząt, szczególnie przed wakacjami. Jestem przekonany, że dzięki zaangażowaniu zawodników trafimy do świadomości społeczeństwa. Z kolei hasła na pewno sprowokują do dyskusji i zadziałają na wyobraźnie. Każdy z nas podróżując np. autobusem na chwilę zatrzyma się przy takim plakacie i wyciągnie odpowiednie wnioski – dodaje Grzegorz Bednarski, prezes Tyski Sport S.A.

Każde hasło nawiązuje zarówno do elementów związanych z hokejem na lodzie oraz schroniskiem. Na plakacie można zobaczyć m.in jak Michał Kotlorz podchodzi „bez kija” do psa oraz wilka, który karmi podopiecznego Schroniska Miejskiego. W sumie powstało sześć plakatów.

 Chcemy, aby właściciele bardziej odpowiedzialnie zajmowali się swoimi zwierzętami, żeby nie musiały one trafiać do schronisk i patrzeć na świat przez kraty. Poprzez kolejne hasła apelujemy o humanitarny stosunek do zwierząt, o to, aby nie być obojętnym wobec ich krzywdy, reagować na przejawy złego traktowania– podkreśla Agnieszka Osior, kierownik Miejskiego Schroniska dla zwierząt w Tychach.

Kampania „Nie zostawiaj zwierząt na lodzie” została zainaugurowana we wtorek na Stadionie Zimowym w Tychach. Hokeiści po raz pierwszy zobaczyli plakaty i jak zgodnie mówią- efekt końcowy jest imponujący. Choć na początku organizacja planu zdjęciowego na tafli wspólnie ze zwierzętami wielu wydawała się nierealna.

 Największym wyzwaniem była sesja zdjęciowa. Zakładaliśmy, że będziemy musieli poświęcić na jej realizacją nawet kilka dni, ale wszystko udało się zrobić w zaledwie dwie godziny. Lodowisko nie jest środowiskiem naturalnym zwierząt, ale podopieczni Schroniska Miejskiego doskonale z nami współpracowali. To było także ciekawe doświadczenie dla naszych zawodników, ponieważ po raz pierwszy brali udział w takiej sesji- dodaje Krzysztof Trzosek, rzecznik prasowy Tyski Sport S.A.

Plakaty mieszkańcy Tychów oraz sąsiednich powiatów będą mogli zobaczyć w autobusach oraz centralnych punktach miasta. Zapraszamy także do obejrzenia materiału przedstawiającego kulisy sesji zdjęciowej.

Autorem zdjęć jest Łukasz Sobala, oprawę graficzną wykonał Grzegorz Boduszek.

 

 


Źródło : http://gkstychy.info/hokej/