Rusza nowa odsłona kampanii piwa Tyskie.
Mazur i Mecenas znajdą się w nowej kampanii piwa tyskiego. Start kampanii zaplanowano na koniec maja br.
Telewizyjna premiera spotu zostałam zaplanowana na 30 maja br. Łącznie widzowie będą mogli zobaczyć dziewięć spotów, w tym siedem dedykowanych poszczególnym sieciom handlowym. Działania promocyjne obejmują także wprowadzenie limitowanej serii opakowań z toastami oraz szeroką promocje w punktach sprzedaży. Na sklepowych półkach już można znaleźć dedykowane etykiety: „Za zwycięstwo!” ,„Za emocje!”, „Za gola w ostatniej minucie!”, „Za tyle goli, ile strzałów!”, „Za obronę przez atak!” – to tylko niektóre z 21 propozycji specjalnych haseł. Etykiety zyskały także nowy, biało-czerwony kolor, wizerunek Mazura i Mecenasa oraz hasło „Najlepsi kibice w historii, dla biało czerwonych, przy Tyskim. Najlepszym w naszej historii”.
Dla kibiców przygotowane zostały także biało-czerwone flagi Tyskiego dodawane do wielopaków. Tyskie w limitowanym opakowaniu dostępne jest w puszkach, butelkach oraz wielopackach. Kampania obejmuje także materiały OOH oraz działania w digitalu. Na fanpagu Tyskiego na Facebooku, na kilka dni przed meczami naszych, pojawią się filmiki, w których Mazur i Mecenas będą zagrzewać do kibicowania. Wprawianie się w dopingowaniu zaś ruszy już 10 czerwca podczas akcji specjalnej w Warszawie.
Za kampanię odpowiedzialna jest agencja Bardzo. Produkcją zajęła się Papaya Films, udźwiękowieniem studio JUICE. Za działania internetowe odpowiada agencja Saatchi&Saatchi. Za medialne oblicze kampanii odpowiadają: dom mediowy Zenith Optimedia oraz agencja Q&A Communications.
Źródło : http://www.mediafm.net/