Rekordowe wyniki Wydziału Komunikacji UM Tychy.

 


W pandemii wiele urzędów ograniczało funkcjonowanie, zwłaszcza w zakresie bezpośredniej obsługi klienta. Wydział Komunikacji UM Tychy odnotował jednak znaczący wzrost liczby wydawanych dokumentów.

Od stycznia do kwietnia 2021 roku wydano ich 31 942, w analogicznym okresie 2020 roku było ich 21 040, a w 2019 roku: 29 394.

Od stycznia do końca kwietnia tego roku zarejestrowano 7805 pojazdów, w 2020 roku: 4748, a rok wcześniej: 6833. Analizując statystyki zgłoszeń zbycia i nabycia także możemy zauważyć znaczny wzrost. W tym roku takich zgłoszeń było już 8738, w roku ubiegłym: 19 872, w 2019 roku – 5752, a w roku 2018 – 5350.

– Pomimo pandemii, staramy się cały czas przyjmować klientów bezpośrednio, nie ma u nas czasu oczekiwania na rejestrację (są urzędy, w których działa system kolejkowy, ale terminy załatwiania spraw są bardzo odległe, czeka się dwa, a nawet trzy tygodnie). U nas czasami trzeba postać w kolejce (prosimy naszych klientów o wyrozumiałość), ale wszystkie sprawy mogą oni załatwić w tym samym dniu, „od ręki”   – mówi Maria Losko – naczelnik Wydziału Komunikacji w Urzędzie Miasta Tychy.

W lutym tego roku, w celu usprawnienia funkcjonowania wydziału utworzono odrębne stanowiska do obsługi klienta indywidualnego oraz instytucjonalnego.

W wydziale, który mieści się na ulicy Budowlanych można także dokonać płatności w kasie wydziału (nie trzeba jechać do głównej siedziby Urzędu Miasta Tychy przy Al. Niepodległości).

Wszyscy klienci, sprawy urzędowe mogą załatwiać za pośrednictwem portali eurzad.umtychy.pl , epuap.gov.pl , sekap.pl. Informacje można uzyskać także telefonicznie i mailowo.


Źródło : http://umtychy.pl/