Nowe imienne opakowania Tyskiego w kampanii „Więcej nas łączy niż dzieli”.

 


Tyskie nowymi imiennymi opakowaniami zachęca Polaków do przejścia na TY pomimo różnic. Butelki i puszki z popularnymi polskimi imionami są już dostępne w sklepach w całej Polsce. Akcja obejmuje zarówno Tyskie Jasne „Gronie” jak i wariant bezalkoholowy Tyskie 0.0% we wszystkich pojemnościach SKU.

Kampanię w ramach platformy „Przejdźmy na TY” promuje hasło „Więcej nas łączy niż dzieli”. Jest to wyrażenie misji marki, która w sposób wolny od uprzedzeń pragnie łączyć wszystkich Polaków niezależnie od wszelkich różnic między nimi. Akcja realizowana będzie do końca kwietnia i obejmie takie media jak telewizja, media społecznościowe, materiały POSM.

Tyskie z imionami to kolejne działanie marki, które ma na celu skracanie dystansu między ludźmi i pomoc w nawiązywaniu relacji pomimo barier i różnic. Tak jak w spocie promującym kampanię, nagranym z perspektywy bohatera wydarzeń, w którym przejście na TY stanowi początek relacji obcych sobie ludzi, młodszych i starszych, kobiet i mężczyzn reprezentujących różne środowiska.

Wprowadzając na rynek butelki i puszki z imionami chcieliśmy symbolicznie powiedzieć i przypomnieć Polakom byśmy mówili sobie po imieniu, bądźmy bliżej siebie, rozmawiajmy niezależnie od różnic i barier. Ten jednoczący przekaz Tyskiego, właśnie teraz w dobie podziałów społecznych, na dodatek w kontekście dystansującej nas pandemii i mediów cyfrowych jest wyjątkowo ważny i potrzebny. Cała nasza kampania będzie prowadzona właśnie z naciskiem na relacje międzyludzkie, która są tak ważne w tym trudnym dla wszystkich okresie. Takie podejście jest bliskie nam i naszym konsumentom co wiemy z prowadzonych intenywsnie badań rynkowych – mówi Tycjan Lewandowski, Dyrektor Marki Tyskie.

 



Źródło: informacja prasowa