Punkty Obsługi Klienta ZTM ponownie otwarte.

 


Około 40 Punktów Obsługi Klienta, które w dużej części zlokalizowane są w kioskach i centrach miast, zostało otwartych. Jest to wynik dużej liczby zapytań pasażerów o możliwość m.in. odbioru kart ŚKUP oraz zakodowania na nich biletów elektronicznych.

W trosce o pasażerów oraz pracowników POK, prowadzącemu usługę (mBank) zostały wskazane przepisy, które określają, jak należy prowadzić obsługę podróżnych w takich miejscach w czasie zagrożenia epidemicznego. Mimo powyższego apelujemy do zainteresowanych wizytą w POK o rozsądek oraz przestrzeganie odgórnie zalecanych wskazówek bezpieczeństwa, np. zachowanie odpowiedniej odległości między drugą osobą, czy też zakrywanie we właściwy sposób ust i nosa podczas kaszlu i kichania.

Punkty Obsługi Klienta to sieć ok. 40 punktów przygotowanych przez mBank do kompleksowej obsługi systemu ŚKUP. Można w nich m.in.:

  • złożyć wniosek oraz odebrać spersonalizowaną kartę ŚKUP,
  • odblokować kartę ŚKUP oraz ją zwrócić,
  • składać reklamacje dotyczące działania karty ŚKUP oraz pieniądza elektronicznego,
  • doładowywać kartę, kupować i kodować na karcie okresowe bilety elektroniczne, kodować ulgi,
  • odebrać zamówioną spersonalizowaną kartę ŚKUP.

Z racji zagrożenia epidemicznego niektóre z POK mogą pracować w ograniczonym zakresie i być otwarte o innych niż standardowo godzinach.

Punkty POK w Tychach :

1. TYCHY ul. Towarowa 2c
pn.-pt. od 9 do 19; sob. od 9 do 15
2. TYCHY ul. Grota-Roweckiego 53 pn.-pt. od 8 do 18; sob. od 9 do 15
3. TYCHY al. Piłsudskiego 12 pn.-pt. od 7 do 19; sob. od 7 do 14


Źródło : https://www.metropoliaztm.pl/