Orły Rozrywki dla Muzeum Tyskich Browarów Książęcych.

 


Kompania Piwowarska dostarcza nie tylko znakomite piwo, ale także… rozrywkę. Muzeum Tyskich Browarów Książęcych, należące do KP, zostało laureatem tytułu Orły Rozrywki – wyróżnienia w konkursie, w którym kapitułę tworzą użytkownicy usług w całej Polsce.

W tym roku minie 15 lat, odkąd Tyskie Browary Książęce otworzyły się na zwiedzających. Ten obiekt – kolebka piwa Tyskie – to perła architektury Śląska, a zarazem nowoczesny browar, w którym można na własne oczy zobaczyć, jak warzy się „Złoto Tychów”. W muzeum, mieszczącym się w dawnej kaplicy ewangelickiej, wyeksponowano m.in. unikatowe butelki, narzędzia bednarskie, dokumenty, fotografie, kolekcje kufli, kapsli i beczek. Wisienką na torcie (czy raczej pianką wieńczącą kufel) jest możliwość degustacji świeżo uwarzonego piwa w tutejszym pubie.

Niesamowita atmosfera jednego z najstarszych w Polsce browarów i starannie przygotowane atrakcje zasłużyły na wyróżnienie – Muzeum Tyskich Browarów Książęcych zostało właśnie laureatem tytułu Orły Rozrywki w lokalizacji Tychy. Browar należący do KP uzyskał 9,2 pkt na 10 możliwych na podstawie 1397 ocen, dzięki czemu w swojej kategorii pokonał ponad 53 tys. firm z całej Polski. Przy ustalaniu punktacji dla obiektu pod uwagę były brane opinie użytkowników Google Maps, Tripadvisor i portalu Szlaku Zabytków Techniki.

– Muzeum Tyskich Browarów Książęcych to miejsce wyjątkowe: browar, w którym piwo warzy się nieprzerwanie od czterech wieków, historyczne mury, fascynująca ekspozycja i prawdziwi pasjonaci piwowarstwa jako przewodnicy. Prowadzimy wycieczki, degustacje i warsztaty, po polsku, w językach obcych, a nawet w gwarze śląskiej. Jesteśmy stałym elementem imprez typu Noc Muzeów czy Industriada, podczas których zawsze oferujemy specjalny, pełen atrakcji program. To wszystko sprawia, że goście Muzeum TBK są zadowoleni z wizyty  nas i polecają ją innym – mówi Marta Andreasik, opiekująca się Muzeum Tyskich Browarów Książęcych.

Plebiscyt Branżowy Orły przyznaje wyróżnienia w 49 kategoriach usług w miejscowościach na terenie całego kraju. W ramach konkursu porównywane są już istniejące oceny w Internecie dla praktycznie wszystkich firm z branży. To sprawia, że rolę kapituły oceniającej odgrywają sami klienci, a uhonorowane zostają firmy, z których usług są po prostu zadowoleni. W tej edycji analizie poddano ponad 61 tysięcy firm z branży rozrywkowej, co wymagało przeskanowania ponad miliona stron internetowych oraz 4 milionów ocen użytkowników w Internecie.


Źródło : https://www.kp.pl/