Boniek trzyma Tyskie za zwycięstwo.

 


Zbigniew Boniek, legenda piłki nożnej, jest ambasadorem akcji „Trzymamy Tyskie za zwycięstwo”. Kampania ma ambitne zadanie wzniecić w Polskich kibicach poczucie jedności i siły, jaka płynie z bycia razem w atmosferze kibicowania. Spot reklamowy z udziałem „Zibiego” wyemitowany 26 kwietnia, rozpoczyna ogólnopolską kampanię marki Tyskie.

Zbigniew Boniek to jeden z najbardziej zasłużonych piłkarzy w historii polskiej reprezentacji narodowej, ale także symbol współpracy i budowania pozytywnej energii, jaka tkwi w Polakach. Podobnie jak w 2012 roku, kiedy wspólnie z Tyskim zachęcał do kibicowania, tak i teraz jednoczy się z miłośnikami futbolu wokół sportowych emocji.

„Rywalizacja i atmosfera związane z piłką nożną potrafią łączyć ludzi, dlatego z Tyskim zachęcam wszystkich do wspólnego trzymania za zwycięstwo. Jako kibice pokażmy, że w jedności siła i że razem stanowimy tego 12go zawodnika na boisku.” – mówi Zbigniew Boniek.

Wraz ze startem kampanii, z myślą o kibicach z całej Polski, w maju w sklepach rusza także „Mistrzowska Promocja”, w której do zdobycia będą miliony Tyskich „do trzymania za zwycięstwo”. Każdy, kto pod kapslem lub zawleczką opakowań objętych promocją znajdzie hasło „Wygrałeś Tyskie”, będzie mógł je wymienić na piwo. Szczegóły promocji znajdują się na www.tyskie.pl.
Zobacz spot promujący kampanię:  „Trzymamy Tyskie za Zwycięstwo”:



Źródło : https://www.kp.pl/