Etykiety z życzeniami i wsparcie Szlachetnej Paczki w kampanii „Tyskiego najlepszego!”

 


Bożonarodzeniowa kampania reklamowa piwa Tyskie (produkowanego przez Kompanię Piwowarską) po raz kolejny będzie prowadzona pod hasłem „Tyskiego najlepszego!”. Za jej przygotowanie i realizację odpowiadają firmy marketingowe Bardzo, Konqubinat, Juice, Studio Televisor, Hand Made, Zenith i Q&A Communications.

W nowej odsłonie kampanii „Tyskiego najlepszego!” tak samo jak we wcześniejszych na puszkach i butelkach Tyskiego znajdą się 23 krótkie sformułowanie z życzeniami i określeniami różnych osób, do których mogą być skierowane. Tegoroczna akcja obejmuje też wsparcie inicjatywy charytatywnej Szlachetna Paczka. Kompania Piwowarska zapowiada, że dzięki zaangażowaniu marki pomoc wolontariuszy i darczyńców dotrze do ok. 20 tys. rodzin.

W reklamach pod hasłem „Tyskiego najlepszego!” występują Mazur i Mecenas, bohaterowie wielu spotów piwa Tyskie w ostatnich latach.


Źródło : http://www.wirtualnemedia.pl/